#2

28 4 5
                                    

     Peper elinde bir sürü dosya ile ana kata giriş yaptığında Tony mutfakta kendine güzel bir kokteyl hazırlıyordu. Peper dosyaları masanın üzerine bıraktı ve mutfak masasının yanına gidip kendine bir bar sandalyesi çekti. Tony elindeki kokteyli oflayan karısına verdi ve Peper'ın gülümsemesini sağladı. Tony tezgahın arkasından çıkarak Peper'ın yanına geldi ve dudağına bir öpücük bıraktı. "Söyle bakalım sarı top, neden bu kadar yorgunsun?" 

     Bunları söylerken bir yandan Peper'ın saçlarını okşarken diğer yandan onu kendine çekti. "Puf...Beni yoran iş değil sensin Tony." Tony inledi."Ah Tanrım, hayır! Şu anda bir Peper tribi kaldıramam."

     Peper kokteylini sehpaya bıraktı ve gidip koltuğa oturdu. Tony asla eksik kalamazdı bu da Peper'ın peşinden gitmesini gerektirdi. Peper sehpadaki dosyalardan birini aldı ve Tony'ye uzattı. "Matematikte iyiydin öyle değil mi Tony? O zaman al bu problemi sen çöz." Tony Peper'ın uzattığı dosyayı aldı ve incelemeye başladı.

     "Bu kaçıncı kontrol edişim bilmiyorum ama birkaç kişi eksik." "İlk olarak ben sadece matematikte değil her şeyde iyiyim. İkincisi bu Yüzbaşının problemi oluyor çünkü sınavı o hazırladı." "Hadi ama Tony... Çöz şunu." "Neyi?" "Of! Bak sınava giren kişi sayısıyla sonuçlardaki kişi sayısı uyuşmuyor." "E bundan bizene?" "Tony!" "Ne!" "Steve'e söz verdim, bu konuda ona yardım edecektim." "Ne! Ne zaman? " "En başından beri." "Tanrım! Peper. O kafayı yemiş bir bunak. Kendine 18 yaş altı çocuklardan oluşan bir ekp kurmak istiyor ve sende ona yardım mı ediyorsun?" Peper Tony'nin zayıf noktasını bildiği için ona o tatlı bakışlarından atmaya başladı. "Ah, Tanrım!" Tony bir minder aldı ve çekyata gömülüp yüzünü kapattı.

     Bu bakışlara asla hayır diyemezdi. "Lütfen...!" Tony minderi fırlattı ve Peper'a baktı o bakışlar hala onun üzerindeydi. "İyi tamam, ver şu listeyi." Peper eğildi ve bir dosya daha alıp Tony'e verdi ve ona bir öpücük daha hediye etti. Tony buna karşılık vericekken Peper ayağa kalktı ve kapıya doğru hızla koşmaya başladı. "Hey!" Peper kıkırdadı ve kapıyı hızla kapatarak Tony'i o dosyalarla baş başa bıraktı. Tony kıkırdayarak elindeki dosyayı fırlattı ve Jarvisten bu kayıp öğrencileri bulmasını istedi. Jarvis'in sonuçları gecikmedi. "Sınava giren ama sonuçları açıklanmayan 5 öğrenci var efendim." "İyi o zaman bana o öğrencilerin dosyalarını, adreslerini ve telefonlarını bulmanı istiyorum." "Emredersiniz efendim."

                     DEVAM EDECEK

Oy vermeyi unutmayın her hafta yeni bölüm yüklemeye çalışıyoruz umarım beğenirsiniz iyi okumalar 💗💗

Avengers Jr. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin