#3

12 2 0
                                    

- 2 ay önce -

...California Sahil Şeridi...

     Yüzbaşı yok edilemez kalkanını bu sefer savaş için sörf için kullanmak üzereydi. Kızı Emly için. Sanırım bu ilk ve son sörfleriydi.
    
     Dalgalar onu yutmadan önce yani. Yüzbaşı olacakları biliyordu peki o zaman niye halâ burada kızını ölüme sürüklüyordu. "Babaa!!" kızı koşarak ona geliyordu. Kollarını açtı istemsizce, kızının ona hiç sarılmayacağını bile bile...Kızı koşarak gitti ve ona sarıldı. Rogers orada sadece üçüncü kişiydi. Sadece izleyen, buna mahkum edilen...
  {ROGERS BU KABUSUN SONUNU İYİ BİLİYOR}

     Bu duyulan ses Rogers'ı hep aynı şeye zorluyordu, koşmaya. Kızına doğru, ele benzeyen ve kızını ondan alan o dalgaya doğru. Ama yetişemedi. "Baba" Yüzbaşının tüyleri diken diken olmuştu. Ve oldu işte anlayamayacağınız kadar gerçek bir şey, bir avengerın göz yaşı. Kızını ondan alan denize damlıyordu. Ama arkasını dönmek istemiyordu.(Bir avengerın gözünden akan ikinci damla.) "Baba" bu ses onun sesiydi, kızının sesi. Yavaşça döndü arkasını kabullenerek. Kızının sesi hüzünlü çıkıyordu ama kendisi gülümsüyordu. Yüzbaşının karşısında durmuş dişlerini göstererek gülümsüyordu.

     Yüzbaşı dişlerini sıktı onunkileri kırmayacağını bildiği için kendininkileri kırmak istedi.
"Beni niye I kurtaramadın..." Yüzbaşı daha fazla dayanamadı... Koştu. Öldürme arzusuyla dolup taşmıştı. "Baba!"

     Yüzbaşı sıçrayarak uyandı. Bunun bir kabus olduğunu bilmesine rağmen bir avengerın gözünden dökülen üçüncü damlaydı bu...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

İyi okumalarrrrr 💗✨

Avengers Jr. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin