Másnap reggel Jisung az ágyában szunyókált. Szép csendesen pihengélt, mikor meghallott egy furcsa hangot. Kómásan kinyitotta a szemeit, és nővérével, Jinsoullal találta szembe magát.
- Oh jó reggelt öcsi. - Vigyorgott Jinsoul.
- Mhmm mivan már? - Jisung felült az ágyában, és megdörzsölte a szemét.
- Nézd milyen csodálatos képet lőttem rólad. - Tolta bele Jinsoul a telefonját Jisung képébe. Az előbb készített róla egy fotót miközben aludt.
- Hé! Te... Miért csináltad?! - Csattant fel Jisung, s hirtelen minden álom elszállt szemeiről.
- Elküldtem Minhonak. - Kuncogott Jinsoul.
- Tessék?!
- Igen. Hihi, most ír vissza! Azt mondja küldött neked üzit, nézd meg. Mivan? Ez furi.
Jisung egyből telefonja után kapott, és valóban. Kettő ertesítés érkezett Minhotól.
> Nyúlpofa Lee O.o
Jó reggelt álomszuszék ;p
Aranyosan pihengélsz •^•
Ne felejtsd a találkánkat ma gyönyörűség !!Jisung egyből lepirult. Gyönyörűségnek hívta. Igaz, telefonom keresztül, de valahogy Jisung gyomrában megint elkezdtek táncolni és röpködni azok a fránya pillangók.
- Oh, ma is találkoztok Minhoval? - Kérdezte Jinsoul. Bár kicsit gyanakvóan. Hangjában lehetett érezni, hogy valamit éppen próbál feldolgozni az agya.
- Mi? Nem! V-vagyis igen, de semmi extra. - Jisung villámgyorsan kikapcsolta a telefont, és csak abban reménykedett, hogy Jinsoul nem sejt semmit.
- Oh értem... Ööö, nos, akkor majd beszéljetek. De hallod, miért hívott úgy, hogy gyö-
- Jézusom, már ennyi az idő? Fel kell öltöznöm, szaladok! Szia Jinsoul! - Jisung, mielőtt még Jinsoul be tudta volna fejezni a mondatát, szépen kitessékelte a szobájából nővérét.
Felkapott magára valamilyen göncöt, de odafigyelt mit, hiszen ma Minhoval talalkozik, és már robogott is a suliba. Nem reggelizett, csak elrakott magának egy üres kenyeret. Általában sokmindent szokott magával vinni a suliba, de most éppen a nővére elől menekült.
Miközben Jisung a gimiben szerencsétlenkedett, és próbálta kibírni az utolsó évét az intézményben, Minho az egyetemen szenvedett.
Éppen azt a képet figyelgette, amit Jisung tegnap este küldött neki. Szégyen, nem szégyen, Minho lementette a képet, és néha rá pillant, hogy jobb kedvre derüljön. Kicsit nyomta a szívét a tudat, hogy miközben Jinsoullal jár, Jisung után koslat, de ez van. Alapból azért jött össze Jinsoullal, hogy jobban megismerhesse Jisungot.Így van, valójában nem Jinsoul miatt kezdett el egyre többet járni a Han család házához. Gimis éveiben figyelt fel Han Jisungra. Először csak szimplán elragadónak tartotta a fiút, később pedig rájött, hogy egyre jobban érdekli őt. Beszari volt, nem mert oda menni hozzá.
Aztán idén, egyetemista lett. Kiderült, hogy Jisung nővérével, Jinsoullal jár egy helyre. Jinsoul vallott Minhonak, elmondta neki, hogy már régebb óta rajta tartja a szemét, csak nem mert szólni. Minhonak nem tetszett Jinsoul, viszont mem tudott nemet mondani. Félt, hogyha talán Jinsoulnak nemet mond, Jisungnál semmi esélye sem lesz, mert az egy évvel fiatalabb dühös lesz rá amiért össze törte nővére szívét. Így belement a kapcsolatba.
Egy hete jártak, mikor Jinsoul úgy döntött bemutatja Minhot a családnak. Minho akkor kezdett el mélyebb érzelmeket táplálni a fiatalabb iránt. Ahogy Jisung viccelődött az asztalnál, és felkacagott, rettentően bejött Minhonak. Nevetését egy selymes dallamhoz tudta hasonlítani. Nagyon tetszett neki a kinézete, a különböző apró részlet az arcán, mint például, hogy van egy pöttöm, alig észrevehető halvány kis anyajegy az arcán, közvetlenül a szája közelében. Nagyon aranyosnak találta, legszívesebben lepuszilta volna onnan. Plusz pont, hogy az anyajegy ajkaihoz közel volt. Minhonak az is nagyon megtetszett ám. Természetesen cseresznyepiros dús puhái, szinte hívogatták Minho ajkait. Lee párnácskái szinte bizseregtek mikor meglátta a kisebb ajkait. Egy másik dolog amiért Minho él-hal Jisungon. Az arca. Kis mókusra hasonlító pofazacskói. Miközben eszik, teletömi az arcát étellel, ezáltal egy valódi mókusra hasonlít. Még egy dolog ami felkeltette Minho érdeklődését, az Jisung karcsú dereka. Vékonyabb a dereka mint bármelyik lányé akit valaha látott. Minho legszívesebben egész nap csak azt ölelgetné.
KAMU SEDANG MEMBACA
Minsung Oneshots?
Fiksi PenggemarEz egy nagy szar, és nagyon, NAGYON cringe 😭 ( de egyépként Minsung os-ok, szóval ja. )