Razbunare 2✋

31 4 0
                                    

Persp.Sara
Ce unde sunt?Spun in mintea mea.
-Unde sunt?Cu cine sunt?Ce s-a intamplat?Ma simt foarte rau...imi bubuie capul si,si..si..simt o nevoie ciudata de a fuma..
-Sara,iubito,esti cu mine.
-A-Andy?
-Nu scumpo.Ai mai vrea sa fi cu el dupa ce ti-a facut?Sunt eu,Josh.
-Da-mi drumul,tu ma minti!Stiam ca nu trebuia sa am incredere in tine prostule!
-De ce te-as minti?Nu vreau sa ii fie rau printesei mele.Vrei un pahar cu apa?
-Da..te rog.Dar dupa,explica-mi ce s-a intamplat.Si nu-mi mai zice "printesa".

Persp.Josh
-Bine frumoaso cum zici tu.Daca tu vrei adevarul,il vei avea.
Ce bine,ce bine!O sa ma si creada din cauza ca e inca sub influenta drogurilor.

*Intre timp la petrecere*
-Andy,eu ma duc dupa ei.Este deja o jumatate de ora de cand stau acolo,spuse Nicole.
-Ok.Haide.
**
-Ce?!Unde sunt?!Iubita mea si nenorocitul ala de Josh,mi-e si scarba sa ii pronunt numele,au fugit.
-Vad si eu..dar..nu crezi ca e cam ciudat ca tocmai dupa ce i-a adus Josh suc,s-a dus la baie si ne-a zis noua sa fim calmi ca merge el la ea?Probabil..ca..
-Ca ce,Nicole?Ca ce?Cine stie in ce pericol e Sara acum!
-Ca i-a pus ceva in suc.Si nu iti varsa nervii pe mine,da?Nu ne intelegem noi dar nu azi.Azi trebuie sa fim uniti,sa mergem!

Persp.Josh
Vad ca Sara nu ma crede.Bine.Trecem la pasul 7.Ii pun niste "prafuri" in apa si o fortez sa bea.
-Trecem la joaca iubito.I-a zi,acum ma crezi?
Si ea da din cap afirmativ.
-Asa credeam si eu.
Ii i-au fata in maini si o sarut.Cobor cu sarutarile pe gatul ei pana la sani.Cu dexteritate ii dau partea de sus a rochiei jos si sutienul acum e intr-un colt al camerei intunecate.Am grija sa ii masez si sa ii sarut ambii sani cat ea se joaca in parul meu.Vad ca ii place *ranjet pervers*.Vreau sa cobor mai jos cand cineva da buzna inauntru.

Persp.Nicole
Merg nervoasa inainte cu Andy pe urmele mele.Suntem intr-o cladire intunecata.Am incercat sa o depistam pe Sara cu ajutorul mirosului.
-Cred ca aici e!spun eu si ma opresc in fata unei usi.Cel putin asa cred.
-Chiar crezi ca este aici?Adica...se aud gemete.Adica eu nu cred ca Sara ar trece la capitolul asta cu altcineva..
-Ohh mai taci!Hai inauntru!
-IA MANA DUPA EA ANIMAL IMPUTIT SI SOCIOPAT!
-Sara esti bine?intreb eu.
-Plecati!Nu vreau sa va vad!Mai ales pe tine Andy!
-Clar e sub influenta drogurilor,spun.
-Fata a zis sa plecati.De ce nu ii indepliniti dorinta?
-Oh,taci jigodie,zic eu.Sara haide,trebuie sa ne crezi,noi nu ti-am face asa ceva.Crede-ma.Sunt cea mai buna prietena a ta!Il crezi pe el sau pe mine?!
-...
-Raspunde-mi!
-Pai eu...

Pe cine credeti ca va crede Sara?Lasa-ti comm cu parerea. ^.^

Prieteni sau dusmani?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum