-Andy,ia-o pe Sara si plecati.Acum!
Andy nu mai sta pe gânduri trecând imediat de Raquel si plecând cu Sara.
-Mi se părea mie ca seamana cu cineva idiot spun.Asemănarea e uimitoare...prostia la fel.Sunteti ceva gen 2 in 1..le spun.
-Trebuie sa o parui pe blonda?spune Katherine mai nepăsătoare,văzând ca Raquel nu e o amenințare prea mare.
-După cum vezi Katerina,nici nu îndrăznește sa intre,spune Lucy razand.
Raquel vine cu viteza si se năpustește cică asupra mea,dar o prind de păr si i-o arunc lui Katherine sa-si faca de cap.
-Deci blondo...spune plimbandu-se in jurul ei.Nici macar nu stii cine sunt nu?
-O ratată?
-Oops,raspuns gresit.
In urmatoarea secunda o vad pe Raquel aruncată in peretele din hol.
-Oh,si stai linistită,nu o sa mai ai probleme cu fratele tau.
-Ce ii veti face?spune Raquel încercând sa se ridice.
-Nimic rau,spun,il vom îngropa de viu si-l vom baga intr-un sicriu vrăjit.Bine...care parte din el mai e vie momentan.Ai face bine sa stai departe daca nu vrei sa ajungi ca el..
-Ti-a fugit geamanul iubita.Ai grija sa nu ajungi in situatia lui..spune Katherine si ii face cu mana.
Persp.Andy
-Sara iubito...esti bine?
-....
-Sara?O doamne..raspunde-mi,spune-mi ceva...orice.
Ajung in sfarsit cu ea acasa si o pun pe canapea in ajutorul părinților ei.
-Ne descurcam Andy.Mulțumim ca ne-ai adus fata.Iti rămânem recunoscători,imi spune mama ei.Du-te la Erica,poate mai are nevoie de ajutor.
-Mai bine ma duc acasa.Nu am chef de un discurs cu insulte spun si rad.
-Asa a fost mereu.Posesiva,geloasă si protectoare..oh si foarte sincera.Dar sa stii ca are un suflet bun.Tine mult la persoanele apropiate ei.
-Am observat..voi pleca.Ma veti anunta in legatura cu Sara...Nu?
-Da dragule...du-te si odihneste-te.
Ies din casa si ma duc acasa.Au fost niste zile...doamne.
*dupa o saptamana*
Persp.Sara
Imi iau pe mine niste colanti negri,un tricou mai lung si un hanorac peste.Imi iau un mar din bucătărie,o sticlă cu apa si ies.Am chef de alergat azi.
Afundata in gânduri,întru intr-un baiat.Tot eu cea recalcitranta...
-Uita-te pe unde mergi,fraiere!
-Tu ai intrat în mine aiurito!Nu mai tipa.
Minunat,a inceput ploaia.Dar sa zicem ca nu e o problema.O ador.
-Scuze..Nu sunt chiar in cea mai buna stare.Sunt Sara.
-Dennis.
Pot recunoaste ca era chiar frumos...avea niste ochi căprui,un par ciufulit foarte drăguț si un zâmbet de milioane..e putin mai înalt decat mine..e chiar frumos.
-Hei,vrei sa te holbezi intr-un loc unde nu ploua?
-Oh da...scuze,spun stanjenita.
-Mergem la un suc?E o cafenea nu departe de aici.
-Sigur.
As fi ajuns inainte dar...mda,ce impresie i-as face,probabil ca l-as speria,in plus,nimeni nu trebuie sa afle.
Imi deschide usa pentru a intra si intra dupa mine.Ne așezăm la o masa mai retrasă si un ospătar vine pentru a ne intreba ce bem.
Mi-era cam foame si era sa zic o prostie.
-Sân-,oh,un fresh de portocale cu gref te rog.
-Vreau si eu la fel,spune Dennis.
Ospatarul pleaca iar eu cu Dennis incepem sa vorbim.
-Deci,la ce liceu esti?ma intreaba.
-Sincer,nici acum nu stiu cum se numeste,spun râzând.E cel din apropierea parcului.
-Da,acolo sunt si eu,si nici eu nu am habar cum se cheamă.
Râdem iar ospatarul apare cu băuturile noastre.
-Mulțumim!
-Sara spuneai..Ai un iubit?
-Mda...Nu stiu.Am avut o problema acum o saptamana si de atunci nu am mai vorbit,dat de el.S-a distanțat dintr-o data si nu stiu de ce.Mai e si vacanta de primăvară.Dar părinții lui sunt acasă..chiar nu stiu..spun si las capul in jos,iar o lacrimă imi curge pe obraz.
-Hei,nu plânge,spune si imi ridica,capul cu doua degete,esti mai frumoasa cand zambesti...si băiatul care a plecat..Nu stie ce a pierdut.
*
După o ora de vorbit am ajuns sa ne cunoastem mai bine si pare chiar de incredere..si nu are iubita.Doamne Sara..la ce ti-e gandul.Oh,mai taci.Acum,am ajuns in fata casei mele.
-Mersii ca m-ai adus.Vrei sa intri?
-Trebuie sa plec,mi-ar face placere,dar chiar nu pot.Alta data.
Spune,ma pupa pe obraz si pleaca.Raman câteva secunde si ma desmeticesc.Oare ma place?Neah,nu prea cred.Imi a lung gândul si intru in casa.
-Sara!Ai ajuns!
-Hei...da!Cine e el?imi întreb prietena.
-Noul meu iubit,Michael.Ea e Sara,prietena mea cea mai buna.
-Sa va tina blondo!Sara,spun si dau mâna cu el.
-Michael.
E frumos..i se potriveste prefect.Ma bucur asa mult pentru ea.
Pam,mare capitol vai😂
M-am gandit sa va dau o poza cu fiecare personaj,ca sa vedeti cum arata,in caz ca nu v-ati dat seama cine sunt,dar nu cred.
1. Sara(Vanessa Morgan)❤
CITEȘTI
Prieteni sau dusmani?
RandomMa cheama Sara.Sunt o fata ca toate celalalte,am 17 ani, numai ca un lucru este diferit.