Simt pe cineva apropiindu-se usor de mine.Fara sa ma întorc spun:
-Slaba încercare Andy.Ma urmareai cumva?
-Cum ai stiut?Sincer,da.Te-am urmarit pentru ca voiam sa te intreb ceva important care nu mai putea astepta..Voi fi sincer si direct.Eu te plac,tu ma placi pe mine?
-Ăăă...haide Sara.Te-ai schimbat,spune-i...Andy..Eu..Nu stiu.Abia ce ne-am cunoscut.Nu pot zice ca nu ma atragi.Dar nu stiu inca.Scuze.
Am plecat si l-am lăsat acolo.Il simt uitandu-se dupa mine.
**
Ajunsa acasa mama era plecata iar tata la munca.Ies putin in curtea din fata cand cineva voia sa vina sa ne jefuiasca.Slabe sanse.In fine...am iesit si l-am urmarit putin pana cand am vazut ca nu e nimeni pe drum si l-am muscat....Dar ce credeti,tocmai atunci Andy a intrat pe poarta curtii mele(probabil ca m-a urmarit).
-Andy,ceea ce ai vazut nu e adevarat!Crede-ma!Te rog!Pot sa explic...cred.
-Ce...ce..a fost aia?!
-Te-ai speriat?
-Daca m.am speriat?Sincer..sa aflu ca fata pe care o plac e vampir..nu vezi asa ceva in fiecare zi 😂Dar..A fost tare!
-Oh..serios?
-Da.
-Tu..tu..nu trebuia sa vezi asta!Ce o sa ma fac acum...promite-mi ca nu mai spui nimănui.
-Promit,dar,de ce nu mi-ai spus?
-Nu e ceva care puteam sa ii spun oricui si....d-abia ce ne-am cunoscut.Oricum nu trebuia sa afli...dar-
Si cand sa continui m-a strans in brate si m-a sarutat.
A fost asa dulce si real..ne-am desprins abia cand nu mai aveam aer.
-Ăm..Eu..Raquel nu o sa fie fericită cand va afla.
-Cine a zis ca va afla?Si ma saruta iar.Cred ca deja ai raspuns la intrebarea mea de mai devreme,spune cu un zâmbet pervers pe fata.
-Se poate spune si asa.
-Deci,cum e sa fi vampir?
-Sshht....mai incet nu vreau sa mai afle si altcineva.Ai inteles?
-Da..
-Sa zicem ca e tare sa fi vampir,dar e si rau.-
De ce?
-Pai..e greu.La inceput omori oameni nevinovati doar din plăcerea de a bea sânge si foame.Foamea e foarte greu de controlat.Eu,nu prea mai beau sânge uman,decat cand mai fur de la spital.Dar sunt la un fel de dieta cu sânge de animal.Daca beau prea mult sange de om...o iau razna.
-Si partea buna?
-Partea buna...ei bine..sunt mai multe parti bune.Forta,viteza,sariturile,constrângerea,auzul...iar sentimentele ti se amplifica si totul e mai puternic.Asta daca nu alegi sa devii inuman.
-Am inteles....ok eu trebuie sa plec bine?
-Cum vrei...
Ma saruta pe obraz si pleaca.Andy pov.
Din cate mi-a spus Sara,se pare ca a destul de tare sa fi vampir.As vrea si eu sa devin unul....sau nu.Nu stiu.Imi pot ruina viața si viitorul.Chiar nu stiu.
CITEȘTI
Prieteni sau dusmani?
RandomMa cheama Sara.Sunt o fata ca toate celalalte,am 17 ani, numai ca un lucru este diferit.