Intro

37 1 0
                                    

မင်္ဂလာပါရှင်.

ဒီ fic ကလေးကတော့ Harry Potter movie ထဲက Harry နဲ့ Draco တို့ရဲ့ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးကို စိတ်ကူးယဉ် ဖန်တီးထားတာပဲ ဖြစ်ပါတယ်.

ဇာတ်ကောင်တွေအချို့ဟာ movie ထဲကနဲ့ မတူဘဲ ကွဲပြားတဲ့ စရိုက်နဲ့ စိတ်နေစိတ်ထားတွေ ရှိကြပြီး အခြား movie တွေထဲက ဇာတ်ကောင်အချို့နဲ့ ကိုယ်ပိုင်ဇာတ်ကောင်တွေလည်း ပါဝင်နိုင်ပါတယ်.

Own Character တွေကလွဲရင် ကျန်တဲ့ကလေးတွေကို ကျွန်မ မပိုင်ဆိုင်ပါဘူးရှင်.

Draco ကိုလည်း စိတ်ဒဏ်ရာတွေရဲ့ ထိုးနှက်ခြင်းကို ခံနေရပြီး စိတ်ပုံမှန်မဟုတ်တော့တဲ့ သနားစရာ လူငယ်ကလေးအဖြစ် သရုပ်ဖော်ထားတာ ဖြစ်တဲ့အတွက် ဝမ်းနည်းစရာ ဇာတ်လမ်းကလေးတစ်ပုဒ်လည်း ဖြစ်မှာပါ.

ဇာတ်လမ်းဇာတ်ကွက်တစ်ခုခုဟာ အခြား fic တွေနဲ့ တူညီသွားရင်လည်း တိုက်ဆိုင်မှုသာ ​ဖြစ်ပါတယ်ရှင်.

ဖတ်ရှုပြီး အဆင်မပြေတာရှိရင်လည်း လာရောက် အကြံပေးနိုင်ပါတယ်.😊 အတတ်နိုင်ဆုံး ကြိုးစားပြီးရေးပါ့မယ်နော်.

စာဖတ်သူတစ်ယောက်ချင်းစီကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.

Zawgyi

မဂၤလာပါရွင္.

ဒီ fic ကေလးကေတာ့ Harry Potter movie ထဲက Harry နဲ႕ Draco တို႔ရဲ႕ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလးကို စိတ္ကူးယဥ္ ဖန္တီးထားတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္.

ဇာတ္ေကာင္ေတြအခ်ိဳ႕ဟာ movie ထဲကနဲ႕ မတူဘဲ ကြဲျပားတဲ့ စရိုက္နဲ႕ စိတ္ေနစိတ္ထားေတြ ရွိၾကၿပီး အျခား movie ေတြထဲက ဇာတ္ေကာင္အခ်ိဳ႕နဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ဇာတ္ေကာင္ေတြလည္း ပါဝင္နိုင္ပါတယ္.

Own Character ေတြကလြဲရင္ က်န္တဲ့ကေလးေတြကို ကြၽန္မ မပိုင္ဆိုင္ပါဘူးရွင္.

Draco ကိုလည္း စိတ္ဒဏ္ရာေတြရဲ႕ ထိုးႏွက္ျခင္းကို ခံေနရၿပီး စိတ္ပုံမွန္မဟုတ္ေတာ့တဲ့ သနားစရာ လူငယ္ကေလးအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဖာ္ထားတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဝမ္းနည္းစရာ ဇာတ္လမ္းကေလးတစ္ပုဒ္လည္း ျဖစ္မွာပါ.

ဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္တစ္ခုခုဟာ အျခား fic ေတြနဲ႕ တူညီသြားရင္လည္း တိုက္ဆိုင္မႈသာ ျဖစ္ပါတယ္ရွင္.

ဖတ္ရႈၿပီး အဆင္မေျပတာရွိရင္လည္း လာေရာက္ အႀကံေပးနိုင္ပါတယ္.😊 အတတ္နိုင္ဆုံး ႀကိဳးစားၿပီးေရးပါ့မယ္ေနာ္.

စာဖတ္သူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.

ချစ်သောတာရာWhere stories live. Discover now