Şok içerisindeydim, bu bir tesadüf olamazdı. Bir kaç dakika o mesaja gözüm takılı kaldı. Sonrasında bu numarayı engelleme kararı aldım. Numarayı engelledikten sonra Ivy'e mesaj attım.
Mesajlaşma:
Scarlett: "Ivy, çok garip şeyler oluyor."
Ivy: "Sorun ne Scarlett? Kötü bir şey mi oldu?"
Scarlett: "Evet, kötü bir şey oldu. Bir sapığım var. İlk başta yayın kapandı ve ekrana 'Seni izliyorum' yazan bir şey belirdi. Hayranlarım bana bir şaka yapıyordur diyip takmadım ancak garip bir mesaj aldım. Biri evimin videosunu çekip 'Seni izliyorum' yazdı. Numarayı hemen engelledim ama korkuyorum. Sapığın tekinde evimin adresi olması çok ürkütücü."
Ivy: "Scarlett tatlım, sakin ol. Gerici bir durum evet, o yüzden yarın beraber karakola gidip bu durumu ihbar edelim mi? Bilinmeyen kişinin numarasını tespit edip yerini bulabilirler, hem kanıtın da olduğu için bir sorun olmayacaktır.
Scarlett: "Sanırım haklısın.. O kadar panikledim ki polislerin varlığını unuttum. Yarın beraber karakola gidelim. Umarım polisler bu durumu hızlıca halleder. Bir sapığın beni izlemesi geriyor."
Ivy: "Merak etme güzelim, polisler bu tarz vakalarla sürekli karşılaşıyor. En kısa sürede o manyağı hapise atarlar. Sen kafanı bu tarz şeylere yorma olur mu? Hem o sapığın sana yaklaşacağını sanmıyorum. Eğer yapacak olsaydı videoyu çekmek yerine direkt evine gelirdi. Korkağın teki için endişelenmene gerek yok. Muhtemelen 7/24 oyun oynayan tek vasfı yemek yemek olan ve insanları taciz eden birinden başka bir şey değildir o herif."
Scarlett: "Yanımda olduğun için teşekkür ederim Ivy, gerçekten beni nasıl rahatlatacağını biliyorsun."
Ivy: "Lafı mı olur bir tanem? Arkadaşlar ne için var sanıyorsun. Beraber kafa dağıtmak ister misin?"
Scarlett: "Evet bu çok iyi olur Ivy."
Ivy: "O zaman sana şuan yazdığım korku hikayesinin konusunu anlatmamı ister misin? Tam sana göre olan bir karakter tasarladım!"
Scarlett: "Senin hikayelerini dinlemeyi ve okumayı seviyorum ondan çok isterim."
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ──
Scarlett beni aradı ve yazdığı hikayeyi bana saatlerce anlattı, yapmayı planladığı şeyleri, karakterleri ve karakterlerin dış görünüşünü nasıl hayal ettiğini. Her detayı anlattı ve bende onu sessizce dinledim. Saat geç olmaya başladığında uykum gelmeye başladı, Scarlett uykumun geldiğini anlamış olacak ki aramayı kapatmayı teklif etti. Kabul ettim ve aramayı sonlandırdık. Işıkları kapatıp telefonumu şarja koydum. Başımı yastığa dayadım ve gözlerimi kapattım.
Gece birden uyandım, saate baktığımda saat 3.30 idi. Normalde geceleri uyanan biri değildim, muhtemelen bugünün stresi yüzünden olmuştur. Gözümü kapatıp geri uyumaya çalıştım ancak mutfaktan gelen yüksek sesle gözlerimi açtım. Evde tektim bu yüzden ne ev arkadaşım ne de evcil hayvanım bu sesi yapabilirdi. Acaba pencereyi açık mı unutmuştum? Ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledim. Işığı açtığımda mutfak masasının üstünde bir mektup gördüm. Mektubu aldım ve okumaya başladım.
'Seni izliyorum, sürekli. Çok sevdiğin arkadaşının dediğini saçma buldum bu yüzden korkak olmadığımı kanıtlamak istedim. Evine dilediğim gibi girebilirim, sana istediğim zaman dokunabilirim. Bunu şimdilik istemezsin ama değil mi? Eğer çok sevdiğin Ivy'nin başına bir şey gelmesini istemiyorsan, beni polise ihbar etmeni tavsiye etmem. Telefon mesajlarına, aramalarına her şeyine ulaşabiliyorum. O yüzden yardım için birilerine ulaşmaya çalışmayı aklından bile geçirme güzelim. Eğer olurda beni polise şikayet edersen.. Polislerle bağlantılı olduğumu belirtmek isterim, bu denemen başarısız olmakla kalmaz çok sevdiğin Ivy hayatını kaybeder.
İyi geceler tatlım.♡
-Gizli Hayranın'
Mektubu okurken şok içerisindeydim, elim ayağım birbirine girmişti. Mektubu hemen masaya bıraktım ve elime mutfak bıçağı alarak evin her yerini kontrol ettim. Ancak, benden önce davranmıştı. Evde olmadığını fark ettiğimde az da olsa rahatlamıştım. Bıçağı yerine koydum ve Ivy'e mesaj atıp durumu anlattım, o manyak mesajlarımı görecek olsada umrumda değildi. Ivy'e ne olursa olsun her şeyimi anlatacaktım. Ona zarar gelirse kendimi asla affetmem. Mesajı attıktan sonra telefonu geri yerine koydum ve yatağıma uzandım. O sapığın evime geri gelme ihtimalinin stresi yüzünden bu gece uyuyamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twisted Love
HorrorÜnlü bir kız yayıncının normal bir hayatı vardı. Ya da kendisi öyle sandı? ─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── Scarlett Carter oyun videoları çeken bir yayıncıydı. Scarlett'in sempatik ve eğlenceli kişiliği sayesinde ünlü olması pek zor olmadı. Scarlett çoğu insan tarafı...