*final*

15 3 0
                                    

—3 yıl sonra—

justsmilesana
seni çok özledim taehyung

justsmilesanaseni çok özledim taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeontan da öyle :(

vantaekim
biliyorum güzelim
ben de sizi çok özledim
ama az kaldı

justsmilesana
yarın yıldönümümüz
keşke biraz erken gelebilsen

vantaekim
özür dilerim
döndüğümde kutlayacağız

justsmilesana
evet
şarap da içer miyiz

Taehyung telefonunun ekranındaki mesajı okur okumaz dudaklarında geniş bir tebessüm belirdi.

Sana şu anda Taehyung'un kapısının önünde , elinde bir şişe kırmızı şarapla dikildiğini bilse çıldırırdı.

vantaekim
içeriz tabii

Taehyung askerlik hizmetine başladıktan sonra işler biraz değişmişti. Tae orduya katıldıktan sonra Sana normalden daha da duygusal ve açık sözlü olmuştu. Sevgisini ve özlemini ifade etmediği bir mesaj bile atmıyordu ve bu elbette Taehyung'un çok hoşuna gidiyordu.

Bugüne kadar birlikte geçirdikleri süre içerisinde aileleriyle tanışmış, yeni tanıştıkları zaman verilmiş Daegu'ya gitme sözünü gerçekleştirmişlerdi. Taehyung'un askerlik süresi boyunca ailesi, kendi öz kızları kadar sevdikleri Sana'yı yalnız bırakmamaya çalışmışlardı.

Yarın da Sana'nın yazdığı gibi yıldönümleriydi. Sevgili oldukları tarihin değil, ikisinin de hayatlarının dönüm noktası olan tarihin yıldönümüydü. Sana'nın Taehyung'a yanlışlıkla ilk mesajı attığı tarihin.

Bu sene üçüncüyü kutlayacaklardı ve Taehyung ayrı düştükleri için üzülen biricik sevgilisine sürpriz yapacaktı.

justsmilesana
yaşasınnn
seni seviyorum taehyung

vantaekim
ben de seni seviyorum bebeğim
şimdi gitmeliyim
bugün nöbetim var

Sana'nın cevabını beklemeden telefonunu cebine atıp ezbere bildiği merdivenleri tırmandı. Tanıdık kapıdaki kalabalık süslemelere artı olarak bu sefer bir de Güney Kore bayrağı vardı.

Taehyung hala yerli yerinde duran paspasa adımladı büyük bir heyecanla. Fazlasıyla eskimiş ve yer yer sökülmüş durumdaydı ama Sana o paspas sayesinde ilişkilerine başladıklarını düşündüğü için asla atmıyordu. O günden bu bügüne değişenlk az şey  olmuştu. Tae'nin elindekiler ve ilişkilerinin durumu gibi.

Bir de cebine sıkıştırdığı yüzük kutusu vardı tabii.

Bu kadar heyecanlanacağını düşünmüyordu ama zile uzanan elinin titreyişi ne denli heyecanlı olduğunu kanıtlar gibiydi. Karnının içinde kelebekler uçuşmuyor, sanki volkanlar patlıyordu.

sweet night ૪ taesanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin