(ORUÇSANIZ İFTARDAN SONRA OKUYUNUZZZ!!)
Selamm, ne zaman yarın bölüm aticam desem atamıyorum... Özür dilerim.
Ama cidden bazı olaylar benim dışımda gelişte ve hiç müsait olamadım.6K olmuşuzzz🥳🥳🥳
Okuyan,yorum yapan ve oylayan herkese çok teşekkür ederiiimmm💗💗
İyi okumalarrrr
****
"Ahhh."Kendini bana sürtmeye başladı. Elini penisimde hissettiğimde yüksek sesle inledim. Elini yukarı aşağı hareket ettirmeye başladı.
Elini geri çekip avucunu bana uzattı. İstediğini anlayarak eline tükürdüm. Tekrardan elini aletime sardığında yüksek sesle inledim.
Üstümdeki bedenin kalktığını hissettim.Birden ters dönmele şaşkınlıkla bağırdım. Ellerini kalçamda hissettim bu seferde. Avuçlarınin arasına almış sıkıyordu iki lobu da. Dudakların enseme bastırırak üstüme uzandı. Elleriyle iki lobu birbirinden uzaklaştırıp arasına penisini yerleştirdi.
"Ahhh Hazer!"
Ağzımdan çıkan isimle üstümdeki beden hareket etmeyi kesti.
"Devam et lütfen!"dedim ağlak bir ses tonuyla.
Sözlerime uyup üzerimde haraket etti. Penisin sürtünmesiyle derince inledim.Hızlanmaya başladığında ikimizde inlemiştik. Kulaklarım uğluduyordu aldığım zevkten.
Sonunda gözlerimi açtım ve kafamı çevirip üzerimdeki bedene baktım.
"İçime gir lütfen Hazer!"
İnadına yaparcasina penisini daha da bastırdı deliğime. İçime girer gibi.
"Ahhh!"
"Ilgaz uyan!"
Annemin bağırışıyla yerimden sıçradım.Nefes nefese kalmıştım gördüğüm rüyanın etkisiyle.
"Kabus mu gördün annecim?"dedi annem endişeyle üzerime eğilerek.
Kafamı salladım bilinçsizce.
Evet anne kabus gördüm hemde çok güzel bir kabus...
"İyi misin?"
"Hı hı iyiyim anne,"dedim sersemce.
Hâlâ kendime gelememiştim. Çok gerçekçiydi.
Annem kafasını sallayarak "Üstüne değiştir de gel kahvaltıya,"diyip çıktı odadan.
Yorganı üstümden attığımda gördüğüm elamanla derince ofladım. Erekte olmuştum rüya yüzünden.
Yerimden kalkıp direkt kimseye görünmeden odamın karşısındaki banyoya girdim.
*****
"Ilgaz!"
Adımın yüksek sesle söylemesiyle eğik olan kafamı kaldırıp bana seslenen babama baktım.
"Efendim baba,"dedim.
"Kaç kere seslendim oğlum,nerelere daldın böyle?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam susar mısınız?
Teen FictionIlgaz;Hocam susar mısınız? Edebiyatçı;Ne **** 2 erkeğin aşkını içerir. Rahatsız olucaklar okumasın.