25

953 51 63
                                    

ORUÇSANIZ İFTARDAN SONRA OKUYUNUZ!!!!

*******
Denemeyi bitirip hızlıca çıktım sınıftan. Heyecandan ne okuduğumu anlamıyordum zaten.

Leyla'ya beni beklememisini söylemiştim. Çünkü ne zaman eve gidicem bilmiyorum. Neler olucak onu da bilmiyorum. Kendimi her şeye hazırlayarak gidiyordum,mesela Hazer evliyim dese şaşırmam. Ama demesin ,niye evleniyo hem? Evlenicekse  benimle evlensin.

İçimdeki kıskançlığı bastırmaya çalışarak sınıfın kapısını açtım.

Hazer masanın üstüne oturmuş telefonuna bakıyordu. Birden kapıyı açmamla şaşkınca bana baktı.

"Ne oldu?"

"Yok bir şey,"dedim sinirle.

Hayır Ilgaz kafanda kurduğun şeyler yüzünden adama trip atamazsın...

Yüz ifademi düzeltmeye zorlayarak onun yanındaki masaya oturdum.

Hiç bir şey demeden öylece duvara bakıyorduk. Neden her seferinde bir sessizlik oluşuyordu lan?
Hani kitaplarda semeler baskın oluyordu,her şeyi onlar yapıyordu. Benimki niye böyle?

"Kucağıma gelsene."

Duyduğum sözlerle ağzım açık Hazere bakakaldım. Bakışlarımı görünce gözlerini kaçırdı.
Yanaklarına yayılan kızarıklığı görünce gülmemek için kendimi sıktım. Çok tatlıydı lan...

Yerimden kalkarak karşısında durdum.

Tek kaşımı kaldırarak muzip bir ses tonuyla konuştum.

"Hmmm,demek kucağına geleyim?"

Yüzüme yaklaşarak "Evet,"dedi.

Yutkunarak suratına bakmaya devam ettim.

Bana daha çok yaklaşmasıyla ne yapıcağımı şaşırdım. Nefesimi tutmuş ona bakıyordum. Neredeyse burunlarımız birbirine değicekti. Anın etkisiyle gözlerimi kapatıp o baskıyı bekledim ama gelmedi...

Masadan kalmak için bana yaklaşıyormuş ama aptal ben öpücek diye bekliyordum. Utançtan ağlamak istiyorum!Yerinden kalkıp üstten üstten, sırıtarak bana bakmaya başladı.

Şimdi gülme sırası ondaydı.

Gözlerimi kaçırıp öylece etrafa göz gezdirdim. Hazerin elini çenemde hissedince gözlerimi ona çevirdim.

Garip yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Yüzüme yaklaşmasıyla nefesimi tuttum. Nefesi tüm yüzüme yayılıyordu.

"Eğer öpmiceksen yaklaşma,"dedim heyecanla.

Hazer sözlerime gülerek bana daha çok yaklaştı. Elini belimde hissetmemle derince yutkundum.

"Tamam,"sözlerinden sonra hızla dudağıma yapıştı.

Kendimi sakinleştirmeye çalışarak dudaklarımı araladım. İzin vermemle birlikte alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. Acemice ona karşılık vermeye çalışıyordum ama çok hızlıydı,yetişemiyordum.

Dilinin dilime değmesiyle ağzımdan boğuk bir inilti döküldü.

İnlememle Hazer kendini geriye çekti.

"Siktir! Çok güzel!" dedi hayretle.

Nefes nefese kalmıştım. Dediklerini bile zar zor algılıyordum.

Hocam susar mısınız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin