Balo Hazırlığı

8 0 0
                                    

Lurious'un balo için siyah giyineceğini tahmin edebilirsiniz ama emin olun baloya uygun 1 kıyafeti bile yok bu yüzden bu bölümde Balo için hazırlık olacak biraz kısa iyi okumalar!

Küçük Cindy- Lurious!

Lurious- Merhaba Cindy şeker mi isteyecektin?

Küçük Cindy- Hayır cinayet ve ceset...

Lurious- Ah..Benim ne ilgim var ki?

Küçük Cindy- Anlamlarını soracaktım.

Lurious- Melek olmak demek...

Küçük Cindy- Kim melek oldu!?

Lurious- Bunu nereden çıkardın?

Will- Cinayeti görmedin mi?

Lurious- Hiç bir şeyden haberim yok mu cidden?!

Güzel bir yalancı olabilirim ama onlar beni kötü bir yalancı olarak tanıyor.

Tamam her şeyi gördüm ve artık sakince terzi Spot'a gidip güzel bir elbise yaptırabilirim.

Georgia- Evet tam olarak bu teşekkürler ben arka kapıdan çıkarım.

Yine mi bu kız demek ki baloya da gelecek kaçmamış.

Lurious- Merhaba Spot!

Terzi Spot- Merhaba nasıl bir siyah kıyafet istersin?

Lurious- Balo için uygun olacak bir elbise uzun olsun.

Terzi Spot- Tabii başka istermisin?

Lurious- Bir de rahat koşmamı ve hareket etmemi sağlayacak bir kıyafet.

Terzi Spot- Tamam 1 saat sonra gelebilirsiniz.

Lurious- İyi günler!

Umarım şüphelenmemiştir yoksa biterim ben.

Valizlerim hazırlamak için eve gittim çünkü yarın balo vardı ve abimi bulabilmek için kullanacağım bu şansı iyi değerlendirmeliydim korkuyordum çünkü abimin tepkisini kontrol edemezdim ve eğer onu buldğumda bana öfkelenirse...Uf her zaman en kötüyü düşünemem sadece odaklanacağım.

Lurious- En sevdiğim kısa siyah elbisem! Ah bir de şu pantolon var ya bayılıyorum aman tanrım Siyah kürküm!

Lurious- Aradan bir saat geçmiş olmalı gidip almalıyım.

Lurious- Merhaba Spot acaba elbisem ve şu bahsettiğim diğer kıyafet hazır mı?

Terzi Spot- Hazır buyur alabilirsin.

Hani ilk görüşte aşk var ya ben de kıyafete ve elbiseye tutulmuştum...

Lurious- Bundan sonra tüm elbiselerimi sana yaptıracağım ne kadar tutuyor?

Terzi Spot- Gerek yok balo için ücretsiz!

Lurious- Sen harikasın!

Artık geç oluyordu yani zamanım sadece bir şey giyip çıkmaktı bakalım listemde kim var.

Georgia ah doğru ya kıza daha öldüremedim ormanlık alana gidip yine biri ile bulaşacak ciddimi bu?!

Sessizce ve dikkatlice yürüyordum onu bulmuştum elimde kılıcım ile arkasından onu-

Muhafız- Üçünüz de olduğunuz yer de kalın!

??, Georgia, Lurious- s*ktir

Hiç kimse muhafızı dinlemiyor etrafta kaçışıyordu Georgia'yı öldürmek zorunda olduğumu bildiğim için kolundan tuttum ve onunla kaçmaya başladım.

Georgia- Ne oluyor?!

Lurious- Sana hala güvenmiyorum bu yüzden benimle geliyorsun!

Sonunda onu öldürebileceğim bir yere gelmiştim oyun burada bitmişti ben kazanmıştım.

Georgia- Dur öldürme!

Lurious- Son sözün ne?

Georgia- Bak sana yardım edebileceğim bir şey söyle lütfen yardım ederim.

Lurious- Üzgünüm fazlasıyla güçsüzsün.

Georgia- Değilim!

Lurious- Öylesin!

Georgia- Değilim!!

Lurious- Öylesin!

Georgia- Ama lütfen...

Lurious- Belki de işime yararsın...İyi kabul.

Georgia- Plan nedir?

Lurious- Kayıp bir abim var ve onu bulmaya çalışıyorum yarın ki balo son şansım 7 gün süreceği için odalar var ve odalardaki isimlerden abimi bulabilirim.

Georgia- Katliam var mı?

Lurious- Evet.

Georgia- Tanıdığım iyi bir dövüşçü var 3 kişi daha kolay olur bence.

Lurious- Kimmiş o dövüşçü?

Georgia- Muff-

Muffi- Naber kızlar?

Etkilenmiştim birden yanımıza gelmişti hemde biz hiç farketmeden o da işimize yarardı tabii kabul edermiydi bilmem.

Lurious- Vay bu mu bahsettiğin dövüşçü?

Georgia- Ta kendisi.

Çocuk aşağı indiğinde ona adını sordum.

Lurious- İsimini alayım.

Muffi- Muffi.

Gözlerine hayranlıkla bakıyordum ve o da bunun farkındaydı 

Muffi- *sırıtır*

Lurious- Plana katılacakmısın?

Muffi- Tabii ki.

Lurious- Duyduğunu varsayıyorum.

Muffi- Abini arıyorsun balo da katliam çıkararak bulmayı deneyeceksin.

Lurious- Güzel evlerinize gidebilirsiniz.

Muffi- Evim yok.

Georgia- Benim de yok.

Lurious- Ee nerelerde kalıyordunuz?

Georgia- Çatılarda kalıyorduk...

Utanç içinde ikiside başını yere eğmiş 2 suçlu çocuk gibiydiler  tabii ki de...Evime aldım

Lurious- Ben koltukta yatarım siz ikiniz orada yatın ve artık balo sabahı gelsin!

Bu gece şafaka kadar kalmamıştım çünkü zaten balo yorucu olacaktı birden katliamı çıkaracaktım umarım abimi bulabilirdim...

Balo günü

Diğer bölümde...

Siyahların KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin