Balo Günü 5

2 0 0
                                    


Herkes birbirine düşmandı artık ve tahminime göre Georgia Muffi'ye sinirlendiği için ona çok büyük bir söz söylemişti...Ne olursa olsun söylenmeyecek bir kelime. Onların geçmişlerini bilmiyordum ama büyük ihtimalle kötü olaylar yaşamışlardı ikiside...

Georgia- Ö-özür dilerim...

Muffi-Seninle uğraşamayacağım o yüzden sesini kes!

Sesi sertti içindeki nefreti sesinin tonu ile belirtmişti.

Lurious- Çocuklar...Bakın bende üzgünüm unutmayın bir planımız var...

Georgia- Ben etrafta bir plan kaldığını sanmıyorum.

Muffi- Bende plan olsun olmasın planı uygulayacağımı düşünmüyorum.

Lurious- Bakın hepimizin içinde bir nefret var ve bu nefreti dışarı saldık tamam ama düşman olmamalıyız! Bu onlara karşı kaybetmek olur.

Georgia- Muffi..Aslında Lurious haklı başından beri düşman olmamızı istiyor olabilir.

Muffi- Ee yani?

Lurious- Yani buradan bir şekilde çıkıp plana devam edeceğiz!

Georgia- Bir de tatlım şey krallıkta değil sadece bizim şehrimizde 44 kişi kalmış.

Lurious- Ah..Şey...

Muffi- Bu kadar salak olmayı nasıl başardın?

Lurious- Sende inandın hatırlatayım...

Georgia- Anlaşmazlıklar çözüldüyse biz de çözülelim artık!

Lurious- O biraz zor pazarlık yapmayı deneyelim tabii gelirse.

Aradan tam yarım saat geçti ve abim geldi.

Lifin- Merh-

Georgia- SANA İSTEDİĞİN HER ŞEYİ VERMEMİZ KARŞILIĞINDA BİZİ SERBEST BIRAKMANI İSTİYORUZ.

Muffi- Bu ne kadar salak bir kız böyle...

fısıldayarak konuşmasına rağmen Muffi'ni duymuştum

Abim küçük bir kahkaha attı ve "Pazarlığın için sağol ama şu an bunu düşünmüyorum" Dedi sesi kararlıydı.

Lurious- O zaman bizi geberticek misin?

Lifin- Hayır hayır asla küçük kız kardeşimi öldürmem.

Lurious- Senden beklenir de...

Muffi- O zaman bize ne yapacaksın?

Lifin- Küçük ama önemli olan 2 soru sorucam bunun karşılığında sizi bırakacağım ama dürüst olmadığınızı anlarsam işler değişir.

Lurious- Tamam ne soruyorsan sor hadi.

Lifin- Sakin olun zamanımız çok daha 1 günümüz var.

Georgia- Balo 5 gün sanıyordum

Lifin- Atlar huzursuz olmuş bu yüzden balonun kapılarının anahtarları geç gelicekmiş.

Muffi- Sorulara geç de artık rahatlayalım.

Lifin boğazını temizledi ve 1. sorusu ile başladı

Lifin- Takımınızın başkanı cevaplasın. Buraya geldiğinizde planınız neydi?

Lurious- Seni bulmak canım ağabeyimi bulup onunla huzur içinde yaşamayı başarmak.

Lifin- Bu 2.soru değil ama cevaplamanı istiyorum, koskoca krallıkta bu şehirde olduğumu nasıl biliyordun.

Lurious- Bu şehirde olduğunu bilmiyordum, bu baloya tüm krallık katılacak sandım ama sadece bu şehirmiş ve senin de tüm krallık katılacağı için bir ihtimal bu krallıkta olduğunu düşünmüştüm falan filan...

Lurious- O zaman 2. Sorum takım başkanı cevaplamasın. Neden Lurious'a yardım ediyorsunuz?

Muffi ve Georgia aynı cevabı verdi "BİZİ TEHDİT ETTİ!"

Lifin- Bu kadar dürüst olacağınızı düşünmemiştim.

Üstümüzde başka kesici alet olmadığını tekrar kontrol edip ellerimizi açtı ve gizlice dışarı çıktık. Zavallı abim planımızı bilmiyordu ki...

Georgia- Her şeyin mükemmel gitmesi fazla garip..

Muffi- Sence her şey mükemmel mi gidiyo?

Lurious- Biraz gerilim yaşanmış olabilir akşam ilk abimden değil masum insancıklardan başlarız sonrasında abim ve muhafızları bayıltırız. En sonunda kral Orantus'u öldürüp kraliçeyi tehdit edip benim yeni kraliçe olmamı sağlayıp tüm krallığa huzur sağlarız!

Muffi- Biz neyiz böyle ya...

Sonunda geceydi masum insanların ölürken takındıkları o surat ifadesini görücektim en hoşuma giden şeydi bu...Ben değil vahşilik bana dönmüştü.

Georgia- Umarım tekrar yakalanmayız...

Muffi- Umarım...

Lurious- Plan şöyle Georgia normal insanları öldürmek sende eğer hızlıca bitirirsen Muffi'nin yanına muhafızlarla savaşmaya gidersin.

Muffi- BEN Mİ MUHAFIZLARLA DÖVÜŞECEĞİM!?

Lurious- İstersen kral ve kraliçenin odasına giderken oradaki nöbetçi muhafızlarla dövüşebilirsin!

Muffi- İyi tamam halimden memnunum ben.

Lurious- Güzel bol şans.

Üçümüzde ayrıldık fazlasıyla azdık ama fazlasıyla güçlüydük.

Muhafız- Nereye gidiyorsunuz?

Lurious- Şey ben göremiyorum da odamı bulamadım bir yakınım da yok...

İki muhafız da buna kandı ve bana iyice yaklaşınca 3 kılıç sesi!

İlk Muhafızla fazla basit geldi ama ikince beni duvara fırlatınca sırtım ağrıdı ve dik durmakta zorlanınca iş zorlaştı. Adamı yere serdim tam bağıracağı sırada boğazına kılıcı sapladım zeki bir Muhafızdı ama ben böyle oyunları gözden kaçırmazdım. 2 muhafızı halletim ve başka gelmedi çünkü hiç bir ses çıkmadı ve zaten Muffin onları aşağıda hallediyor güzel ilerleyebilirim.

Her şey çok lüks altın duvarlar altın tablolar ve küçük 2 bebek resimi tanıdık geldiler...

Kral- Sen de kimsin!?

Lurious- Ben senin Ecelinim ahbap! 

Kral yaşlı bir bunaktı ve onu öldürmek hiç zor değildi ama ben zorlanmıştım kalbine o bıçağı sokarken buna pişman olacağımı hissediyordum...Kraliçe'yi de bulmak zor olmadı altın duvar değil elmaslardan yapılmış bir odada uyuyordu masaya sertçe elimi vurdum ve Kraliçe uyandı.

Kraliçe- Sen de kimsin ne istiyorsun benden?!

Lurious- Ben buraya yeni kraliçe adayıyım! Sizi bizzat tehdit ediyorum kraliçeliği bana vermezseniz sizi öldürürm eşiniz zaten öldü o yüzden bana Lurious ee...Bir soy adım yok çünkü bir ailem yok ama Lurious yazsanız yeterli olur.

Kraliçe- Eşim...O öldü mü?

Lurious- Maalesef öldü. Lurious yani bana kraliçeliği devretmezseniz siz de canınızdan olacaksınız.

Kraliçe- B-bir saniye.

Kraliçe yanında duran fotoğoraftaki bebeğe baktı.

Kraliçe- K-kızım..? Lurious!


Siyahların KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin