Muffi- Tamam tamam.
Odamızdan çıktık ve tabii ki muhafızların kaldığı odalara doğru gittik muhafızlar orada konuşuyordu abim ile...
Georgia- Yani elbette-
Lurious- Shh sesiz ol!
Lifin- Ben ihanet etmedim diyorum!
Muhafız- Umurumda mı sanıyorsun *dudakları kenara kıvrılır* Çok safsın Lifin...Kraliçe'ye bunu yapanın sen olduğunu söylesem sence inanmazmı?
Lifin- Sana inanamıyorum!
Muhafız- Üzgünüm Lifin ama Sabaha kadar kafan kopmuş olur.
Muffi- Bak Lurious...Sakın yanlış bir şey yapma kafasına oku sapladığım an gidiyoruz anlaştık mı?
Lurious- Çabuk ol yoksa ben dayanamayacağım.
Muhafızın kafasına oku sapladıktan sonra kapşonlarımızı kapatıp koşmaya başladık taa ki...
Lifin- Lurious!
O an donup kaldım yürüyemedim diğerleri tabii ki benim için durmamalıydı ama ne yapsınlar acemiler işte...
Georgia- Hadi gidelim yarın bakarız çabuk!
Lifin- Hiç kimse bir yere gitmiyor! En azından ölmemek için...
Muffi- Vay aynı sen!
Lurious- Niye durdunuz ki...
Lifin- Asıl sen niye beni takip ediyorsun küçük hanım.
Lurious- S-seni takip etmiyo-
Lifin- Aslında neden büyük bir katliam çıkardın.
Lurious- Nerden bilyorsun...
Lifin- Saç telin. Kız kardeşimin saç telini mi bilmeyeceğim.
Lurious- Siyahların çocuğu değil miyim ben...
Lifin- Öyleydin şu an çocuk değilsin.
Lurious- Sen ailemi öldüren bir katil misin? Yıllarca kendimi bunu abim yapmamıştır diye düşündüm fakat sen değilsin değil mi?!
Lifin- Öyleyeyim. Bilmediğin çok şey var. Ama sen şu an sadece aileni benim öldürdüğümü düşün aile...Onlar asla ailemiz değildi küçük kardeşim çok masumsun.
Lurious- Bu onları öldürmemiz anlamına gelmiyor! Sonuçta bizi bakmışlar!
Lifin- Büyüdüğümzde bizi köle olarak satacaklardı teşekkür etmelisin. Odama gidiyorum iyi geceler...
Gözlerim gerçekten dolmuştu onları iyi sanıyordum her şey çok kafa karıştırıcıydı hayatım da aynı şekilde sağıma bakıyorum düşman soluma bakıyorum düşman her yerde önümde aile dediğim pislikler arkamda iyilik meleği dediğim şeytan abim.
Georgia- Yakalanmadan gidelim çabuk!
Muffi- Git yıllarca kendini kandır sonrasında gerçekleri öğrenmek isterken keşke öğrenmeseydim de falan filan her şey savaşmayı bilmekle olmuyor işte. Hayatın gerçeklerini de öğrenmelisin yoksa sana gelir küçük hanım derler.
Lurious- Bu cümleyi ilk defa kuracağım ama...Çok haklısın.
Muffi- Biliyorum.
Lurious- Sana demedim Georgia'ya dedim.
Muffi- Ahaha...Öyle mi...
Yatağa kendimi asla uyanmamak istercesine attım içimdeki fırtına ölçülemez derecedeydi her şeyi kırmak yıkmak istiyordum ama yapamazdım çığlıklar atmak istiyorum ama bunları engellemeliydim yoksa gerçekten güçsüz olurdum. Sakinliğimi koruyarak başarırdım.
Georgia- Uyanın uykucular!
Muffi Georgia'nın kafasına yastığı fırlattı ve onlar orada kavga ederken bende uyumak için fırsatımı bulmuştum.
Muffi- Şuna bak! Ciddi ciddi hala yatıyor.
Yastıklar bu sefer beni hedef almıştı.
Lurious- Tamam yeter bu kadar üstünüze giyin bende kalkıyorum.
Kraliçe- Güzel halkım maalesef bugün bir muhafızımız balodaki katil tarafından öldürüldü. Bu durum bizi çok üzüyor baloyu bitirmek istiyoruz fakat kapılar 5 günlüğüne kilitli olduğu için açamıyoruz kısacası. 2 gün sonra kapılar açılacak zaten kapının anahtarıet ettiğim kişi yolda o da 2 gün içinde gelecek.
Lurious- Son 2 gün...
Georgia- Herkesi öldürmeliyiz bence...
Muffi- Kraliçeyi öldüremeyiz düşman krallıklar bizim krallığımızı ele geçirebilir.
Lurious- Kraliçe ve Kral hariç herkesi öldüreceğiz...
Muffi- Bir saniye...
Georgia- H-hayır...ciddi olama-
Lurious- Çok ciddiyim.
Bölüm sonuu!!! Eğlencesine falan yazıyorum :D Beğenilirse ciddi bir şey düşünürüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahların Kraliçesi
FantasyMorecius Krallığındaki huzuru tahmin edemezsiniz... Herkes birbirini tanır ve iyi geçinir hatta bunun kutlanması için bir balo hazırlandı fırncılar,şifacılar...Herkes katılabilir ah bir de Madam Lurious var kendisi simsiyah bir kadındır ama merak et...