Bugün sokağa "Bana sarıl" trendini yapmak için çıkmıştım. Pankartım elimde hala bekliyordum, artık hava kararmış ve ben yorgunluğumu hissetmeye başlamıştım, gitme vaktim gelmişti. Bugün hem sarılmaya ihtiyacı olan insanlara kucak açmıştım hem de bazı seksi adamların bunu fırsat bildiğinin de farkındaydım ;)
Tam gitmeye hazırlanıyorken biri;
+"Sizi öpebilir miyim?" diye tepemden seslendi.
Başımı ona doğru kaldırırken en fazla yanaktan masum bir öpücük diye düşünerek
"Tabii" dedim ve yanağımı uzattım.
Ansızın çenemden tutup beni kendine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı, hiç beklemeden sağ kolunu belime sarıp hızlıca bedenlerimizi birbirine yapıştırdı. Hem ani hareketiyle hem de derin ve sert öpüşüyle elektrik akımına tutulmuş gibiydi kalbim. Elini çenemde hissettiğim o salisede güçlü bir enerji hissetmiştim zaten ama belimi tutuşuyla aramızdaki akımın boyutu çok farklı bir seviyeye geçti.Sokaktan geçen herhangi bir adamdan hemen elektrik alamazsın diye düşünmeyin sakın, tabii yaşamadan kulağa çok saçma geliyor doğal olarak, ama bu bir gerçek.
Ben daha yaşadığım şoku atlatamadan sağ elini kalçama, orta parmağını da arasına koyup sıktığı esnada kulağıma seksi, tok ve etkileyici bir sesle
"Bu gece benimle olur musun seksi hatun." diye fısıldadı.
Bu hareketiyle bedenim ikinci bir şok dalgasına tutuldu ve gözlerim şaşkınlıkla irileşti, dilim tutulmuş halde ona bakıyordum.
Bu halimi görünce dudaklarını yalayıp hafif bir gülüş sergiledi. Gözleri, gülüşü ve sesi ve hatta elleri!!! Çok kışkırtıcı ve sıradışıydı, sanırım ıslanmama ramak kalmıştı.
Cevabını bir an önce almak istiyor olmalı ki ikna olmam için bir saniye bile kaybetmeden beni etki alanında tutmaya çalışarak marifetlerini bir bir sergilemekten çekinmiyordu. Hem de sokak ortasında! Sanırım şu an bunu hiç umursayamayacağım çünkü, güçlü kolların arasında, etkileyici bir bedene yaslıydım, bu çok garip ve güzel hissettiriyordu.Gülüşü kaybolup tekrar gözlerini gözlerime kilitlediğinde sağ elimi tutup pantolunun üstünden penisini kavramamı sağladı. Üçüncü bir şok yaşıyordum ama elimdeki hissi de sevmiş ve çabuk alışmıştım. Hafifçe sıktım. Sanırım aklım yerine geliyordu. Bu sefer şaşırma sırası ondaydı. Bunu beklemediği için hafifçe inledi ve dişlerini dudağına geçirdi. O sırada gözlerinden bir parıltı geçti, sanırım bu "Biz bu hatunla iyi sikişiriz" demekti.
Elimi kenara itip, sol elini de kalçama attı ve ikisini birden sıkıp kabarık penisine beni sertçe yapıştırdı. Şu an tam olarak yüz yüzeydik, sol kulağıma;
" Senin de gördüğün üzere -serserice sırıttı- seni bu gece çok mutlu edebiliriz."
Dudaklarını sürte sürte dudağıma geldi kısa bir öpücük bıraktıktan sonra aniden belimi büküp üstüme eğildi, boynumu yalamadan hemen önce;
" Bir saattir seni izliyorum ve hangi pozisyonlarda sikeceğimi hayal ettiğimi bilemezsin ve eminim öğrenmek istersin."
Islak dili boydan boya boynumu yaladı, ıslak boynuma değen hafif rüzgar tenimi ürpertti. Diğer eli rahat durmuyor belimi ve kalçamı okşuyordu. Sert ama naif bir tarafı da var gibiydi. Aklım darmadağın olmuştu, kalçamdaki ellerine mi, sızlayan kadınlığıma mı yoksa beni istila etmiş dudaklarına mı ve hatta teklifine mi odaklanayım bilememiştim. Ama aşırı etkilenmiş, arzu ve istekle dolmuştum.
Bir nefes çektim içime, kulak meme ulaşan dudaklar bu kez bastıra bastıra, acımasız seksi bir tonda;"İstemelisin!" dedi.
Nefesimi dışarı bıraktım. Boynuna değen dudaklarımdan zar zor ama istek ve şehvetle;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erotik Karşılaşma
Teen FictionBen hayatımda ne böyle bir karşılaşma ne de böyle bir seks yaşadım!