,,Minden varjú szeret'' 17.RÉSZ

12 0 0
                                    

/Sasuke szemszöge/

 Már egy jó ideje sétálunk és azt vettem észre, hogy Ita konkrétan le se veszi a szemét Karasutól. Furcsa az ő párusok annyi szent. Az eddigi út folyamán csak 6-szor ordították le egymás fejét, de utána csak úgy voltak mint, ha semmi nem történt volna. Aztán Orochimarut elnelte a föld. Ezt jeleztem is a varjú párnak, de egy nfurcsa választ kaptam.

-Te voltál igaz?-Nézett Itachi Karasura.

-Japp.-Mondta a lány és tovább mentek.

-Mivan!!!?-Futottam eléjük.

-Gondolj bele... Ha a nyakunkban lóg Itachit soha az életben nem halgatják meg, sőt minket is száműzhetnek.-Mondta Kara olyan fejjel mint, ha ennek egyértelműnek kéne lennie számomra.

-Aha. És hova a jó büdös életbe tüntetted el!!?-Keztem el megint ordibálni vele.

-Nyugiiii! Oda ahova való-Mosolygott őrültem. Ez megilyeztett mert sosem mosolyog így.

-Karasu!-Förmedtem rá már sokadjára.

-A pokolba.

-Te kinyírtad?

-Aha-Mondta teljesen nyugott szível.

-Mit csináltál!!?-Erre sötét arcal meg fordult és közölte velem a tényeket.

-Bocsi, hogy kinyírtam azt a személyt, aki csak te általad akart hatalmat. És olyan szinten önző volt, hogy megölte a szüleim mert anyám nem őt szerette, hanem apámat!!!!!-Ordította le a fejem. Én erre csak oda mentem megöleltem és közöltem vele, hogy sajnálom.

%Este%

/Itachi szemszöge/

Most tervezem elmondani Karasunak, hogy tljesen bel vagyok zúgva. Félek... a visszautasítástól.

-Karasu! Egy kicsit gyere velem.-Hvtam el a tábortűztöl a lányt.-Tudom nem volt zökkenő mentes a kapcsolatunk és telis tele volt hullám völgyekkel. De benned érzem azt, hogy bármit megtennél értem. Hiszen annak ellenére amit tettem meg kerestél. Én... Háláa vagyok neked és ezért szeretném elmondani neked, hogy.... szerelmes vagyok beléd.-Hadartam el a végét és lefele néztem. Erre csak államnál fogva felemelte a fejem, hogy mindenképp a szemébe nézzek.

-Minden varjú szeret. Én sem vagyokkivétel.-Mondta mire magamhoz húztam és megcsókoltam. Ez után kézenfogva mentünk vissza Sasukehoz aki egyből levágta és egy Gratulátkiáltva ugrott a nyakunkba. Az már biztos.. nem kell nekünk kisgyerek mivel Sasuke elég nagy gyerek.

Varjú/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora