,,Sasuke?'' 15.RÉSZ

13 0 0
                                    

Amint felértünk Ita olyat kérdezett amit még soha nem kérdezett tölem senki. Ezért le is fagytam és keresgéltem a választ.

-Miért félsz annyira a víztől?-Őszintén nem tudom... muszály voltam vissza menni az emlékeimben. Ez kb. úgy néz ki, hogy külső szemlélőként végig nézhetem egy emlékem. 

Vissza emlékezés

Látom magam, ahogy sétálok egy mélynek tünő tó mellett, olyan 6 éves lehetek. Valaki hátulról bele lök a tóa és majdnem megfulldaok de valami kiemel és kirak a partra.  Aki kiemelt egy furcsa víz alak volt. Viszont aki belelökött egy még furcsáb tűz alak. Amikor a kicsi énem feleszmélt már harcoltak is. Viszont a víz az tewlibe talált ésd Itachi vitt haza

Vissza emláékezés vége

-Egyszer majdnem megfulladtam.-Csak ennyit mondtam. Nem akartam neki azt mondani, hogy valami furcsa cucc majdnem kinyírt meret biztos utána akarna járni. De ennek én akarok utána járni. Amint begófejeztem ezen gondolat menetem egy nagy robbanást hallottam.  Gyorsan lefutottunk és amit ott láttam teljesen lesokkolt. Sasuke! Mit keres itt? És Orochimaru is? De miért?-Sasuke?-Kérdeztem meglepve.

-Karasu?-Kérdezett vissza és oda rohanva hozzám átölelt.-Te mit keresel itt?

-Válaszokat kerestem. Konoha érdekében beléptem, de nem ölheted meg Itachit.-Kérleltem villódzó szemekkel.

-NEM!!! Lemészárolta a klánt!!-Indult volna meg, ha nem húzza vissza a víz hozzám.

-Konoháért tette, de legfőképp érted!!!!! Azért, higy te élhess és, hogy megerősödj.-Már majdnem sírtam. Orochimaru meg csak állt és felém köldött egy kígyót amit a víz szépen lefejezett. Erre csak úgy nézett rám mint ha egy boszorkány lennék.-Kérlek.-Néztem fel rá bociszemekkel, mivel nem meglepő, hogy rohadt magasra nőt.

-Neked hiszek, de viszont akkor is kikell nyírnom valakiKET.-Nézett a mögöttünk állókra.

Varjú/BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang