,,Most már mindent értek'' 18.RÉSZ

11 0 0
                                    

/Karasu szemszöge/

Itt állunk az a kapu elött amin ha belépünk nagyon gyorsnak kell lennünk. Konoha kapuja elött. Gyorsan és észre vétlenül be kell jutnunk, ugyan így elkell jussunk a Hokage irodájához és ki kell magyaráznunk Itachit. Nem lesz egyszerű de a két Uchihaval menni fog.

Sikerült! Itt várjuk a Hokaget az irodájában. Kinylt az ajtó és egy fiatalabbnak tűnő nő lépett be. Biztos ő Tshunade-sama. A nő meglepődve nézett ránk majd még mindg szemmeltartva minket leült asztalához és egy ilyen tipikus halgatlak titeket számonkérő fejjel meredt ránk. Mi meg hajoltunk persze tiszteljük. 

-Tsunade-sama biztos tudja kik vagyunk.-Léptem egy lépést előrébb.

-Igen tudom... Uchiha Sasuke Orochimarunál tanultál, hogy megölhesd az áruló bátyád, te nem vagy kitiltva a falubol.-Uchiha Itachi lemészároltad a családod, majd elmenekültél, téged számüztünk és körözve is vagy mivel Aktsukis vagy, de mint látom már nem.-Mondta mivel nem volt rajta a köpeny.-Karasu... Azt hittük, hogy eltüntél.

-Sajnáljuk, hogy váratlanul betoppantunk, de mindenre van magayarázatunk. Szabad?-Kérdeztem mire csak bólintott. Erre meg mutattam szinte minden létező emlékem.

-Most már mindent értek. Hiszek nektek, mivel emléket nem lehet hamisítani. Itachi! Leszedem rólad a köröztetést és megöletem az öregeket, és vissza térhetsz Konohába. Sasuke! Szerinem egyértelmű, hogy téged feltétel nélkül vissza fogadunk. Karasu! Feláldoztad saját magad a falunk érdekébe és azért, hogy igazságot szolgáltass... úgy fogunk ünnepelni téged és persze Itachit is moint a falu hősei. Na meg megölted Orochimarut ez kitüntetést jelent!

Varjú/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora