1-Ben de bunu annem anlatırken duymuştum bu yazıları görünce de ben de yazayım dedim;
ilk taşındığımız evde bizden önce yaşayan bir kadın varmış, onu bir gün eve girdiklerinde salonun kapısının önünde onu ölü olarak bulmuşlar. annem de burada her gün namaz kılıyormuş anneme bu kadının burada öldüğünü söylememişler annem korkar diye. ezan okunmaya başladığında radyo çalıyorsa kendiliğinden susuyormuş radyo. evin içinde kadının ruhu geziyor diyorlar ben de çok korkuyorum bunu her duyduğumda, ama gerçek olabilir de olmayabilir de bilmiyorum. Annem de bunları öğrenince evden taşınmışız.
2-Daha küçük tüm 5-6 yaşımda yokdum köyümüzdede elektrikler yoktu televizyon desen köyde 1 kişide var gideceğimiz günü belirler ve köy halkı izlerdik asıl konuya gelelim babam TV izlemeye gitti bende evde tek başıma duruyordum annem ile beraber tek katlı evimizin demir kapısı açıktı annem temizlik yapıyordu dışarıda ben WC ye gittim WC dışarıdaydı ve horon sesleri felan gelmeye başladı bende çoçuğum tabi sevinerek gidiyorum o sese doğru kısa boylu adamlar horon teperken gördüm ayakları ters ben görür görmez kaçtım tabiki sonra hoca felan uzun mesele
3-Ortalama 8 9 sene onceydi eski evimizdeydik bahceli bir ev neyse iste biz arkadaslarla hergece konusuyorduk iste birbirimize korkunc hikayeler falan anlatirdik anlattigimiz yerde cok karanlik falan filan gece 12 oldu evlere dagildik eve dogru yururken icime bir urperti geldi bahce kapkaranlik ztn neyse ben girdim eve direk yattim uyuyakalmisim falan sonra bi anda gozlerimi actim ben bahceye bakan cam kenarinda uyuyorum iste telefonu elime aldim baktim saat gece yarisiydi sonra bi su icmeye kalkiyim dedim falan sonra kalkarken cama bahcede boyle insan gorunumunde kapkara bir sey bana dogru dik dik bakiyor o anki korkuyla bizimkilere bahcede biri var falan filan diye bagiriom sonra peder cikti bahceye ve baktiginda kimse yoktu bahcede kapi sesi veya herhangi bi seste gelmesi hala bunu yazarken bile korkuom hic unutamadim.
4-Benim bir arkadaşım üç harflilerle ilgili hep şaka yapardı derdim uğraşma diye.Birgün ben şehirlerarası yolculuk yapıyordum.O arkadaş farklı şehirdeydi.Ünv okuyordum o sıralar tatile girmiştik.Neyse.Akşam o arkadaşın evine misafir geliyor.O da sıkılıp dışarı çıkıyor akşam 10 gibi.Sokakda geziyordum bi ara sokaktan geçtim diyor.Orda bişey gördüm tekrar kafamı çevirdim bi baktım sen diyor.Gözlerin böyle baygın bakıyordu ne işi var diye bi an afalladım diyor.Üstünde senin kıyafetlerin vardı diyor.Sonra ayaklarına bir baktım topukların tersti nasıl koştum anlatamam,aklımı yitirecektim diyor.Bunu yaşayan bi erkek arkadaşımdı.
5-Bundan 3-4 yıl önce çocuklarla saklambaç oynuyoduk park yanında top sahası parkın karşısında yol ve bizim ev var evin sağ tarafında tek dikili bir ağaç var onun dibine yattım sayan kişinin uzaklaşmasını bekliyodum derken teyzenin oğlunu beyaz bir arabayla geçerken gördüm merhaba dinçer dedi şşşş oyun oynuyom dedim durmadan bizim evin önüne gitti aradan 20-25 dakika geçti eve gittim giderken o kişinin arabası yoktu eve girince o kişinin gelip gelmediğini sordum yoo gelmedi dedi annem o kişiyi aradım oda yoo bugün İşteydim ne gelmesi dedi peki o arabadaki kim ya da neydi?
6-kuzenim anlatmisti. bizim didisinin didisi uzaktan bir akraba varmis. bunun evinde, mutfakla tuvalet yan yanaymis. mutfaga gitmek icin, tuvaletin onunden geciyormussun. neyse bir gun yine aksam yemek yemisler, sofra kaldirilmis... derken, elektrikler kesilmis. elektrikler tekrar geldiginde, kadin ayaginin altinda kan gormus. gidip yikamis. sonra bakmis yine kan var ayaginin altinda. kesik falan mi var acaba diye bakmis, hicbir sey gorememis. neyse tekrar ayagini yikayip, yatmis. gece ruyasina cin girmis. demis ki ''sen benim cocugumu oldurdun, ben de senin cocugunu oldurucem'' meger tuvalet kapisinin onune, toplanan sofra mutfaga goturulurken ekmek kirintilari dusmus. kadin da o kirintilara basmis... o esnada da orda cinler herhalde coluk cocuk yemek yiyorlarmis. napsinlar... kadin kan ter icinde uyanmis, hemen bebeginin besigine kosmus. cocugu mosmor yatarken bulmus... derler ki, cinler lohusa kadinlarla ugrasirlarmis. hatta o yuzden kirk gun, yeni bebekli kadini, ailenin buyukleri pek yalniz birakmazlarmis. tabi icine dogdu da ruyasi ona gore mi sekillendi, yoksa bebegini olmus bulunca delirdi de topu cinlere mi atti bilinmez...
YOU ARE READING
GERÇEK OLAN PARANORMAL OLAYLAR....
Mystery / ThrillerHAYATTA GERÖEKLEŞMİŞ PARANORMAL VE KORKUNÇ OLAYLARIN DERLEMESİ ☠