اشک هایش زیر باران¹ 🌧

61 10 30
                                    

⭐سلام به همگی؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و زندگیتون شیرین!
فیکشن حسرت یک داستانِ کوتاه، ساده و فاقد پیچیدگی هستش. ولی تعجب آور اینه که من وقتِ زیادی براش گذاشتم. سعی کردم چیزی که میخوام رو با تمام سادگی و کوتاه بودنش توی داستان جا بدم و امیدوارم که موفق شده باشم.
این فیکشن رو صمیمانه تقدیم میکنم به هاروی عزیزم، که اسمش توی داستان اومده.( بودنت توی داستان یه چالش بود برام😂)
در آخر امیدوارم این چند شاتی رو دوست داشته باشید.

موسیقی اقیانوس اشک ها اثر فیل ری فوق العاده است و اگر دوست داشتید میتونید همراهش گوش بدید. ( لینکش داخل مسیج بورد هست)

_________________________________________

بزرگترین خواسته زنگیتون چیه؟

_ اینکه بهش برسم

_ و بزرگترین پشیمانیتون؟

_ اینکه هرگز نگفتم چقدر عاشقشم..

🌦🌦🌦

_پانزده نوامبر بود که اولین بار دیدمش. خوب یادمه که ساعتِ ۱۰صبح بود و من با صدای بارون از خواب بیدار شدم

لبخندِ تلخی زد و جمله اش رو ادامه داد

_ من عاشق بارونم ؛ به خاطر همین سریع از تختم بیرون رفتم و بعد از اینکه تند تند یه صبحانه مختصر خوردم تصمیم گرفتم برم زیر بارون. آره.. صبحانه ام رو خوردم، چون به همون اندازه که بارون دوست دارم، صبحانه خوردن رو هم دوست دارم! حتی یادمه که چی پوشیده بودم. یه هودیه مشکی با شلوار جین یخی رنگ. اون هارو هنوز هم نِگه داشتم.

دخترِ جوان به مردِ مقابِلش لبخند زد و گفت:

_ جالبه که اونروز رو اینقدر با جزئیات به خاطر دارید.

_ آره.. نه تنها اونروز، بلکه تمامِ ساعت هایی که کنارش بودم رو با جزئیات یادمه.

_گفتید برای تماشای بارون رفتید بیرون. بعدش چی شد؟

ذهنش دوباره به گذشته سفر کرد

_خونه کوچیکم به دریا نزدیک بود، به خاطر همین مسیر خونه تا ساحل رو پیاده روی کردم. زیر لب آواز میخوندم و از خیس شدن لباس هام لذت میبردم!

دختر خندید و فنجان قهوه اش رو روی میز گذاشت.

_واقعاً از خیس شدن زیر بارون لذت میبرید؟

مرد هم کوتاه خندید و گفت:

_اگه هوا خیلی سرد نباشه آره.

_خب بعدش چی شد؟.. توی ساحل دیدینش؟

_ پرتگاه..

_چی؟

_روی صخره ایستاده بود و به پایین نگاه میکرد. بافتِ سفید رنگش کاملاً خیس شده بود، و اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که یه نفر دیگه هم مثل من خیس شدن زیر بارون رو دوست داره.

[ REGRET ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant