*Alarm sesi*
Alarmın sesi ile sakin ve sanki uykusu gayet güzel açılmışcasına uyanmıştı Jisung.
Alışmıştı artık her gün aynı öğrencilerle uğraşlar,meslektaşları ve arkadaşları olan kişiler ile olan muhabbetler,her gün aynı uyanış.
Jisung ailesini 21 yaşında yani 3 yıl önce kaybetmişti.
Ailesinin kaybını atandığını onlara söylemeye gittiği zaman öğrenmişti...
3 senedir yaptığı öğretmenliğe direkt 9.Sınıflardan başlamıştı ve öğrencileri şuan 12.Sınıfa başlamıştı.
Öğrencilerinin hepsini çok seviyordu.Tüm hocalar ile iyi anlaşıyordu,bir hoca hariç.
Hocalardan biri Jisung'a sürekli sataşır onun ile aralarda dalga geçerdi
ve her bu durum olduğunda öğretmen diye dinlemeden diğer arkadaşları kavgaya tutusurdu onunlaAynı şekilde kalktı Jisung yatağından ve kahvaltı hazırladı.Zaten kahvaltı dediğimizde Ramendi.Jisung asla normal kahvaltı etmezdi.
Bazen abisi ile dışarı çıkar buluşurdu ama abisi çok yoğun olduğu için çok görüşemezlerdi.Bugün okul sonrası abisi ile sözleşmişti onunla buluşacaktı.
Okul sonrası abisi ile görüşeceğinin mutluluğu ile güzelce giyinip çıktı Jisung abisini çok seviyordu.Haklıydı da abisi küçükken de büyükken de daima en ufak bir hasar almasına izin vermemiş ve Jisung'u daima doğru yola süreklemeye çalışmış,eğitmişti.
Okula gidince arkadaşlarından önce uyuz olduğu kişiyi görmek sinirini bozmuştu Jisung'un.
Laf atması ile daha da sinirlenmişti Jisung ama sakin kalması gerekiyordu.-Naber zavallı?
-Siktir git başımdan
Kızıl saçlı çocuk dudaklarını büzerek dalga geçer gibi konuşmuştu bu sefer
-Ah Sungie sen bana kıyamazsın ki
-Sen bu kafa ile nasıl öğretmen oldun doğru söyle rüşvet falan mı verdin okula?
Kızıl saçlı kahkaha atarak yaklaşmıştı Mavi saçlı olana.
-Benim rüşvete ihtiyacım yok bebeğim ben sadece sana böyleyim.Emin ol normal de çok hoş bir öğretmenim.
-Tamamdır boş konuşman bittiyse ben gidiyorum dersime sadece 4 dakika kalmış senin gibi boş gezenin boş kalfası gibi derslerime geç gidemem eğlence için,iyi öğretmenmişmiş sen önce dersine vaktinde git.
Hırsı ile bağırıp hızlıca sınıfına çıkmıştı Jisung.
Şükürler olsun ki dersi sevdiği öğrencilerleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Teachers•Minsung
FanfictionJisung ve Minho aynı okulda öğretmendir.Ama Minho ve Jisung iki öğretmen asla anlaşamazlar zira Minho Jisung'a sürekli satasir