Seojun sakince konuşmaya başladı
-Hocam biliyorsunuz ki Bay Lee top oynanmasına acayip gıcık oluyor.Bizim o an niyetimiz kötü değildi bilerek yapmadık ama kendi halimizde top ile oynuyorduk bahçeye cikartmadilar o yüzden.Top da yanlışıkla sınıfa giren Bay Lee'nin yanına gelince ilk topu camdan attı sonra da birkaç öğrenciye bağırıp tokat attı.-Müdürün yanına da anlatabilir misin oğlum?Merak etme ben yanında olucam.
Seojun olumlu manada başını salladı.
-Tokat attığı kişiler gelsin bi buraya hemen
Bir kaç öğrenci sakince yanına gelmişti Jisung'un.
Ji onlara baktıkça kızarmış olan yanakları Minho'ya karşı daha da sinirlenmesine neden oluyordu.-Cocuklar,Seojun yürüyün bitanelerim.Çocuklar gelen öğretmeninize dersiniz durumu yok yazmasın çocukları eğer inanmazsa beni arasınlar.
Çocuklar kafalarını salladı ve Jisung öğrencilerini alarak Müdürün odasına yöneldi.
Minho hâlâ oradaydı.-Bay Han bu öğrenciler ne alaka
-Hocam Bay Lee'nin tokat attığı öğrenciler ve şahit olan öğrenci.Tanrı aşkına yüzlerine bakın kıpkırmızı olmuş-Artık beni bu şekilde mı düşürmeye çalışıyorsun Jisung?
-Daha yaptığının arkasında duramayacak birine iftira atacak kadar işsiz değilim kendiniz ile karıştırmayın beni Bay Lee.
-Gene resmiyiz Jiji.
-Sizin de resmi olmanız ve bana siz biz hitap edip Bay Han demeniz gerekiyor aslında ama herşeyden yoksun olduğunuz gibi bundan da yoksunsunuz demek ki üstünüze gitmeye gerek yok.
-Bana Bak Jisung beni delirtm-
-Kesin sesinizi ikinizde müdürün odasındasınız nasıl kavga edersiniz?
İkisi de Müdürün onlara bağırmasıyla susmuşlardı.Minho kafasını eğip özür dilese de Jisung kafası dik bir şekilde düz bir özür dileyip önüne dönmüştü.
Müdür artık Jisung'un bu inadına ve hafif saygısızlığına alışmış tepki vermemişti.Müdür genel de Minho'yu daha çok tutardı o yüzden ona daha çok güvenirdi.
Çünkü Minho daha duygusuz hareket ettiği için yapması gerekeni yapar ve saygısızlık yapmaktan yüksünür,hemen özür dilerdi.
Jisung ise olaya daima daha duygusal bakar ve öğrencilerini korumak için en sonunda başının belaya gireceğini dahi bilse yanlarında olurdu.Kolay kolay saygısızlık yapmaz ama yaptığında ise durdurulamazdı,eğer durum onunla alakalı değilse ve ona özür dilettiriyorlarsa tehdit etseniz daha özür dilemezdi.
Müdür şahitleri ve tokat attığını söyleyen öğrencileri dinledi.Ama öğrencilere inanmadığını kanıtları olmadığını söyledi.
-Minho'nun da vurmadigina karşı kanıtı yok!
Anlık dediğinin farkına varıp geri vites yapmaya çalıştı.
-Yani Bay Lee'nin de dicektim.
Bu sefer müdür sinirli konusmaya başladı
-Bir insan bir şeyi yapmadığı için kanıt yapamaz yapmamış zaten ne kanıtı?Ama bir kişi için bir şeyi yaptı diyorsanız ona kanıt lazım Bay Han.Bunu bildiğinizi sanıyordum.
Müdür haklıydı.Jisung müdüre iyi günler diyip Minho'ya öldürecek gibi bakarak sınıfa çıkmıştı.
Normal de sadece hocasına özür dileyip öğrencileri bırakarak gidecekti
Ama sınıfına bıraktıkdan sonra azar yiyen öğrencilerinin ağladığını görünce dersin öğretmeninden izin alarak sınıfta kaldı.Dersin öğretmeni zaten dersi kısa kesip sınıftan çıkmıştı
Jisung sınıfın babası gibiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Teachers•Minsung
FanfictionJisung ve Minho aynı okulda öğretmendir.Ama Minho ve Jisung iki öğretmen asla anlaşamazlar zira Minho Jisung'a sürekli satasir