Ertesi Gün
Jisung'un morali kimsenin nedenini bilmediği şekilde fazla bozuktu.Normal de herkese gülümseyen öğretmen bugün insanların selamına bile karşılık vermiyor,her sabah sınıfına uğrayıp herkese sarılan öğretmen sınıfına dahi uğramamıştı.
Minho belki az çok sinirlenir konuşur diye sataşmıştı.O da merak ediyordu sürekli sevinçli olan öğretmenin suratının düşük oluşunu
-Naber Jis
Jisung cevap vermedi
-Hey Sungie
-Gidin başımdan Bay Lee.
Sesi ağlamaklı çıkmıştı ve bu az da olsa Minho'yu endişelendirmişti.
Çünkü Jisung güçlü bir adamdı, ailesinin öldüğünü duyduğu zaman bile ertesi günü okula gelmişti cenazeden sonra.-Jisung neyin var?İyi misin?
-Bay Lee lütfen bakın dinlenmek istiyorum.
-Sana yardım etmeme izin ver Jis.
-Bay Lee lütfen-
Minho Jisung'un konuşmasına izin vermeden ona sarılmıştı.
Jisung merak ediyordu normal olarak
'Daha dün benimle uğraşmak sinirlendirmek isteyen adam benimle neden ilgilenip sarılıyor'diye
Haklıydı da.Jisung az da olsa sakinleşmişti.Bir şeylere sarılarak sakinleştiğini herkes biliyordu.Minho da büyük ihtimal bunu bildiği için sarılmıştı.
-Daha iyi misin?
Jisung Minho'nun sorusu ile başını salladı ve Minho'nun getirdiği sudan içti
-Anlatmak ister misin?
-Gerek yok Bay Lee
-Sen bilirsin Sungie bir derdin olursa buradayım.Hem hadi kalk bak öğrencilerin seni öyle görünce endişelendiler.
Jisung gülümsedi ve ayağa kalktı ama aklında bir soru oluştu.Çekinmeden bunu sordu.
-Bana neden yardım ediyorsun?
-Hadi ama.Arada atışıyor olmamiz düşman olduğumuz anlamına gelmez Sungie ne olursa olsun biz arkadaşız öyle değil mi?
-Evet,arkadaşız.
-Bide bana baş başayken Bay Lee diyip durma sincap.
-Sincap mı?
-Sincap'a benziyorsun çünkü
-Öyle olsun,Minho.
Minho göz kırparak öğretmenler odasından çıktı.Jisung da artık arasi bozuk olan kimse olmadığı için ayrı bir mutluluk ile sınıfına gidip herkesin endişesini giderdi ve onlara sarılıp derse başladı.
Dersin ortasında müdürün sınıfa girmesi ile durdular.
-Dersinizi böldüğüm için özür dilerim Bay Han
-Buyurun Hocam
-Bay Han geçen ki durum yüzünden özür dilemek için geldik.Bay Lee gerçekten öğrencilere tokat attığını itiraf etti ve kendisi de özür dileklerini yolladı size.
-Anladım hocam.Bay Lee'nin kendisi nerede acaba?
-Ailesi ile alakalı önemli bir husus olmuş sanırım.Acil olarak izin alıp okuldan çıktılar.Yeniden o gün azarladığım için hepinizden özür dilerim çocuklar.İyi dersler Bay Han.
-Sağ olun hocam.
Müdür çıktıktan sonra bütün sınıf kendi halinde konuşmaya başladı.
Jisung sınıfı susturmak yerine tahtaya 'acil olarak görüşmeye gidiyorum çok ses çıkarmayın müdür gelmesin' yazıp sınıftan çıkmıştı.Sınıf görmüş olacak ki sesleri daha az çıkmaya başlamıştı Jisung çıkarken.
Minho'nun numarasını aradı.Çaldı ama meşgule attı Minho.
Bunun üzerine Jisung mesaj atmaya karar verdi.
Bay Lee
Bana dediğinin aynısı sana geçerli Minho.
Eğer özel bir durum değil ise bana anlatabilir,seni sakinleştiren şeyleri bana diyebilirsin.
✓✓
Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Teachers•Minsung
FanfictionJisung ve Minho aynı okulda öğretmendir.Ama Minho ve Jisung iki öğretmen asla anlaşamazlar zira Minho Jisung'a sürekli satasir