Bölüm⁶

54 5 0
                                    

Jisung bir kaç dakika önce attığı mesaja baktığında görüldü yediğini görmüştü.
Genel de'Sanane' veya 'kendim hallederim sana ihtiyaç yok' gibi tepkiler alırdı sinirliyken bile
Ama bu sefer görüldü yemişti

-Gerçekten üzgün veya stresli mı?

Kendi kendine düsünürken telefonuna mesaj gelmişti.Mesaj Bay Lee'den değil abisinden gelmişti.
Mesaja baktığında Jisung sinirden kızarmaya başlamıştı.
Sinir ile telefonuna yani saate baktı.

Jisung dersin bitmesine 20 dakika kaldığını gördü.

Lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı ve sınıfa geçti.Elini tahtaya vurması ile sınıfı komple susturmuştu.Jisung normal de çok sevimli davrandığında dolayı bu tarz katı hareketler yaptığında öğrencileri önemli olduğunu ve öğretmenlerinin sinirli olduğunu anladıkları için direkt susarlardı.Jisung sinirlenirse kökünü gebertirdi çünkü.

-Arkadaşlar bu konuyu bugün bitirmem için bana emir verildi en kısa ve öz şekilde 5 dakika da bitirip çıkmam lazım sessiz olun.

-Hoca-

-Konuşanın canını yakarım

Jisung islemesi gereken konuyu hızlı bir şekilde 4 dakika da anlatmış kalan 1 dakika da ise özet kağıtlarını dağıtarak sınıftan hızlıca çıkmıştı.

-Daha sabah ki olay yetmezmiş gibi gene yazıyor...

Abisi ona okulun bahçesinde olduğunu oraya gelmesini söylemişti.

Jisung hırs ile abisinin yanına indi.

-Ne var ne istiyorsun?

-Mirasımı istediğimi söylemiştim Jisung

-Sana miras payını devrettik zaten daha ne istiyorsun

-Senin miras payını

Jisung sabır çekti

-Normal de babam seni mirasından men etti.Sadece büyük abim ile benim miras hakkım vardı ve ona rağmen abimde bende sana haklarimizdan verip miras devri yaptık ona rağmen ne yüz ile benden mirasımı istiyorsun sen.

-Seni doğduğun gün bile sevmedim Jisung

-Ben de senden hep nefret ettim Bay Kim.Hislerimiz karşılıklı.Sen sadece hep büyük abimi ezmeye calismis ve babamın arkasına saklanmis bir zavallının tekiydin.

Jisung dediklerinin ağır olduğunu biliyordu ama gerçekleri ona demekten hiç çekinmiyordu.

-O büyük abinde sende sadece sikiğin tekiydiniz benim aksime.

-Ah,sen mi sikiğin tam tersiydin?Güleyim bari

Küçük abisi olan Kim Jong tam Jisung'un üstüne yürürken büyük abisinin bağırarak geldiğini gördü Jisung.

-Kardeşimden uzak dur Jong.Jisung sen hemen yukarı çık çabuk

-Abi

-Abisinin bir tanesi bak dersin başladı meslek hayatın zedelenmesin biz ayarlarız onunla hadi lütfen.

Jisung abisine inadinin geçmeyeceğini biliyordu.O yüzden onu onaylayıp okula döndü.

Artık aklında hem Minho hem de abisi vardı.

Dersin olduğu sınıfa girdi.Sınıf yeniydi o yüzden daha birbirlerini pek tanımıyorlardı 1-2 aydır beraberlerdi.(9.Sınıf)

Jisung sınıfa dersini anlatırken Minho'dan gelen mesajı gördü.Ayrıca camdan baktığında iki abisi de gitmişti.

Bay Lee

Jisung nerdesin yardımına ihtiyacım var

Okuldayım,sen nerdesin o kadar saattir.

Senin sarılmana ihtiyacım var sanırım söz anlatıcam

Nerdesin?

Okula doğru geliyorum.

Dersten izin alıp yanına geleceğim Minho.

-Arkadaşlar

Tüm sınıf ona döndü

-Size test çözüceğimizi demiştim evet fakat çok acil bir işim çıktı izniniz olursa benim çıkmam gerek haftaya çözeriz soruları olur mu?

(Sınıftakilerin canına minnet)

Hepsinin onaylaması üzerine Jisung ilk müdürden izin alıp hızlıca aşağıya indi.

Minho kızarmış gözleri ile onu bekliyordu okul çıkışında.

Onu o hâlde ilk defa gördüğü için şaşırmıştı.

Minho'nun konuşmasına dahi izin vermeden kollarını ona sardı.

Minho da ona sardığı zaman susmuş sadece sarılmışlardı.

Two Teachers•MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin