1《☆》

197 14 38
                                    

Günlerden pazartesi,sabah saat 6 Ömer adlı çocuk gözlerini araladı.Yatakta oturur pozisyona geldi.Yatağının yanındaki küçük masadan telefonunu eline aldı ve saate baktı.1 saat vardı okula gitmesine.Yatağından kalktı telefonunu bıraktı ve tuvalete girdi.Elini yüzünü yıkadı saçlarını düzeltti ve odasına gitti.Çantasını hazırladı üniformasını giydi.Odasındaki aynanın karşısına geçti ve saçını tekrardan düzeltti.Telefonunu cebine attı ve okula gitmeye başladı.

||☆☆||
Saat 7:10da~
Ömer okula varmıştı.Okulun içine girdi,merdivenlerden çıktı ve sınıfa girdi.Sınıfta onu Arif ve Cenan karşıladı.

Arif:"Hoşgeldin Ömer."

Ömer:"Hoşbuldumm Cenan bey nerde?"

Arif:"Tuvalete gitti gelir şimdi."

Arifin önündeki sıraya oturdum.Bi süre konuştuk.Arkamda bir gölge hissettim arkamı döndüm ve Cenan gelmişti.

Ömer:"Hoşgeldiniz Cenan bey"

Cenan:"Sanada"

Ömer:"Ney-"

Cenan:"Neyse ne konuşuyodunuz bakayım."

Cenan Arifin yanına oturdu.Uzun uzun sohbet ettik.Yanyana çok yakışıyorlardı.Acaba ben ne zaman ölümüme kadar seveceğim o kişiyi tanıyacağım..

||☆☆||
Saat 7:40.
Zil çaldı.Hoca geldi ve ders anlatmaya başladı.Ben tabi umursamıyordum.Arkamdaki sırada Arif ve Cenan sohbet ediyolardı.Hoca boşboş ders anlatıyordu.Diğer öğrenciler ise bazıları dinliyor bazıları telefon oynuyordu.Zamanın geçmesi için başımı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım.

||☆☆||
Okul çıkışı.
Zaman çok hızlı geçti gerçekten.Cenan  ve Arifle eve gidiyorduk.Cıvık cıvık espiriler yapıyorduk.Sonrasında yollarımız ayrıldı.Ben kendi evime Arid ve Cenan kendi evine gitti.

Bi kaç dakika içinde eve vardım.Çantamı yere attım.Yatağa kendimi bırakıp telefonumu cebimden çıkarttım sosyal medyada gezindim.Sınıf grubundan mesaj geldi.

Matçı Rüstem.
Evet çocuklar, 18 Martta bir balo olacaktır.Okulun konferans salonunda.
Kurallar.
Erkekler takım elbise giyecektir.
Kızlar istediği renkte bir elbise giyecektir.
Herkesin bir eşi olacak damsız gelinmez.
İyi günler.

NE NASİ DAMSİZ ALMIYONUX RÜSTEM HOCAM E ARİFLE CENAN GİRECEK BEN NAPCAM AQ.Tabii Cenanla Arif mesajı görmüş ki gruba yazdı.

    ÖMERSAPAĞLAKUDUR

Cenanınki.
Ömer damsız almıyolarmış JSJSJAJDJ

Arifinki
Ya gülüm Ömere zorbalık yapma

bensiz.

Siz.
Picsiniz

Cenanınki
Tamam tamam benim bi arkadaş var onla geçersin

Siz.
Adamsın Arif.

Cenanınki
Ne sandın😎😎

Siz.
Neyse boş yapma artık bay.

Cenanınki
Ayip bay.
_______________________________
|||☆☆☆|||
_______________

SELAMM BEN BİDE EMÖM YAZAM DEDİM BU ARADA SPOİLER VERCEM AMA VEREMİYOM.ŞÖYLE DİYİM.

CENANLA ARİF BU KİTABTA SEVGİLİ (şuanlık)

ANLAYAN ANLADI

BİDE HABİRE ŞU SAATTE FELAN YAZDIM ÜŞENGEÇLİKTEN TAKMAYIN ÇOK JAJDJSJS

NEYSE ÖPTÜM HEPİNİXİ BAYY☆

☆.. 《EmÖm☆》《Arcen☆》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin