3《☆》

128 11 36
                                    

İYİ OKUMALARR!☆
||☆☆||

Ömer okula vardı orada Arifle Cenanı gördü.Selam verdi beraber sohbet ettiler.Gözü yandaki 3lü gruba kaydı.

?:Kanka biz yengelerle giriyoruz valla içeri sen kimle girecen.

E:Valla bilmiyorum ya.Birisini bulmam lazım.

?:Kanka dansda etmen gerekiyor.

E:Olsunn yeterki bulayımda belki saplığım geçer.

Cenan Ömerin kafasına vurdu.

C:Noldu lan beğendinmi oğlanı.

Ö:Saçmalama Cenan oda sapmış içeri giremiyormuş.

C:AHA! İşte buldum Arifim! Ne yapacağını biliyorsun.

Ö:Noluyo-

Arif beni sürükleyerek Emre adlı çocuğun yanına götürdü.

A:Şey merhaba bir dakikanızı buraya ayırabilirmisiniz?

E:Evet buyrun.

A:Bizim arkadaşımızında bir damı yok.Acaba siz beraber girseniz.

E:Ciddenmi banada çok iyi olur.Hem arkadaşınızda yakışıklıymış.Adınızı öğrenebilirmiyim?

Arif göz kırptı ve Ömerin yanından ayrıldı.

Ö:Teşekkürler.Ömer benim adım sizin?

E:Benim adımda Emre.Emre Aslan.Tanıştığımıza memnun oldum.

Emre gülümsedi.O an hayatımdaki en garip şeyi hissettim.Hoşlantıydı bu his.

Ö:O zaman baloda görüşürüz Emre bey.

E:Görüşürüz.

Ömer oradan uzaklaştı.Arif ve Cenanın yanına gitti.

A:Aşıksın doğruyu söyle.

Ö:... Sus.

C:OHA AHAHHSHAHSDU

Ömer ve Ekipi sohbete daldı ki.Balo zamanı geldi.Herkes sırayla içeri giriyordu.Arifle Cenan içeri girdikten sonra Emreyle Ömer içeri girdi.Birbirlerine teşekkür ettiler.Ve ayrıldılar.Arif ve Cenan kol kola girmiş.Beni arıyorlar yanlarına gittim birlikte bir masaya geçtik ve sularımızı içtik sohbet acayip sarıyordu.Bir kaç dakika sonra dans zamanı geldi.Arifle Cenan dans ediyordu bütün salon.Ben diğerlerini izliyordum.Etrafda göz gezdirirken Emreye kaydı gözüm.Bir kenara oturmuş diğerlerini izliyordu.Göz göze geldik.Onun yanına gittim.Elimi uzattım.

Ö:Benimle dans etmek isteröisiniz Emre bey.

Emrede elimi tuttu.

E:Tabikide Ömer.

Emreyi ayağa kaldırdım.Vücutlarımız müziğin ritmiyle hareket ediyordu.Bir elim belinde diğer elimde elini tutuyor.Kalbim delicesine atıyor.Tek yaptığımız şey gözlerimizin içine derince bakmak.Arif ve Cenan dans ederken gülümseyerek bizi izliyor.Bir kaç dakika sonra müzik yavaşça kısılmaya başladı.Müzik sesi kapandığında,Emrenin belini bıraktım.

Ö:Benimle dans ettiğiniz için çok teşekkürler.

E:Asıl ben teşekkür ederim.Cidden iyiydi.Hayatımda hiç böyle hissetmemiştim.Sayende hissediyorum.Sonra görüşmek üzere,Ömer.

Emre yanımdan ayrıldı o yanımdan ayrılınca tek kelime edemedim.Yutkundum Arif ve Cenanın yanına gittim.

C:Abi ACAYİP İYİYDİNİZ ÖLMEDEN BUGÜNLERİDE GÖRDÜM.

A:ÇOK TATLIYDINIZZ AAAA.

Cenan ve Arif böyle şeyler demeye devam etti.Zamann su gibi akıp geçti.Çıkış saati geldi.Evimin yoluna gittim.Eve geldim.Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım.Bugün acayip güzeldi..

||☆☆||
SELAMM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİRR.EN FAZLA 4 BÖLÜM YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR DAHA YAZMAYABİLİRİM.NEYSE BAYSS

☆.. 《EmÖm☆》《Arcen☆》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin