4《☆》

108 8 43
                                    

Sabah Ömer gözlerini araladı.Yeniden okula hazırlandı.Ve okula gitti.Arifle Cenanın yanına gitti.Sohbet ettiler.Etrafta göz gezdirirken,dünki balodaki çocuğu yeniden gördü.Yüzünde istemsiz bir tebessüm oluştu.Arifle Cenanda Ömeri zorbalıyorlardı.

Ö:Susun lan oclar.

A:PUHUHHAAHHAHAHA

C:DAHA DÜN GÖRDÜĞÜNE ASIKMI OLUR Bİ İNSAN ÖMER AQ İLK GÖRÜLTE AŞKMI BU.

O sırada Cenanın Arife birazcık mesafeli durduğunu fark ettim.Fakat ses etmedim.Garipti.

Ö:Boş yapmayın.

Aradan bir kaç dakika geçti.Arif ve Cenan beni zorbalamaktan yorulmuş başka konu açmışlardı.O sırada yanıma dünki çocuk geldi.

E:Selam Ömerim.

Ö:Sanada merhaba Emre.

E:Şey diyecektim..Dün dansının çok iyi olduğunu fark ettim,ve bunun sadece 1 gecelik yaşanmasını istemedim.Bu gece şu ormanlık alana gelirmisin.

Ö:Sana güvenebilrimiyim.

E:Tabiki yemin ederim ki geleceğim.Senin için.

Ö:Tamam teşekkürler orada olacağım Emrem.

Emre yanımdan ayrıldı.Cenan ve Arif bizi izliyordu.

A:Nikah memuru benim.

Ö:ARİFF!!

Zaman atlaması:Akşam~
Ömer,Emrenin yazdığı konuma geldi.Emre Ömeri orada bekliyordu.Hiç kimse yoktu.Tek duyulan şey Emrenin nefes alıp verişleriydi.Emre arkasını döndü.

E:Ömer.Gelmişsin!

Ö:Evet geldim.

E:O zaman,benimle dans etmek istermiydiniz Ömer bey?

Emre elini Ömere uzattı.Ömerin aklına Emreye dans teklif ettiği zaman geldi.Yüzünde bir gülümseme oluştu.Emrenin elini tuttu ve kendine çekti.

Ö:Tabikide.

Ömer elini Emrenin beline sardı.Müzik yoktu,fakat sanki varmış gibi hissettiriyordu.Birbirlerinin vücutlarına göre hareket ediyorlardı.Herşey çok güzeldi.Bir kaç dakika daha dans ettik.Dansın sonuna geldik.

E:Benimle dans ettiğin için teşekkürler Ömerim.

Ö:Rica ederim.Benim içinde iyi oldu.

Emrenin yüzünde gülümseme oluştu.

E:O zaman ben gidiyorum.

Ö:Görüşürüz.

E:Görüşürüz Ömerim.

Cidden bu kadarmıydı?Yere oturdum.Bir kaç dakika sonra bende ordan ayrıldım.Eve gittim.Telefonumu çıkarttım.Gruptakiler nasıl geçtiğini soruyordu.Güzel diyerek geçiştirdim.Üstümü değiştirip,gruptakilerle konuşmaya devam ettim.
||☆☆||
SELAMM AQ ÇOK SAÇMA OLDU AĞLİCAM SJSHAHHSHAHSHAHHSHAH neyse öptüm hebinizi muahhh bayss💖

☆.. 《EmÖm☆》《Arcen☆》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin