5《☆final》

130 7 29
                                    

Ömer telefonundan kamerayı açtı.Video kaydını başlattı.

Ömer derin bir nefes aldı.

Ö:Selam,Ben Ömer.Şuan,Emreyle evlendim.Arif ve Cenan Cenanın bir kızdan hoşlandığını söyleyince ayrıldılar.

fkasshbackk☆
Cenan Arifi bir cafeye buluşmaya çağırdı.Arif geldikten sonra Cenan hemen konuya girdi.

C:Arif

A:Efendim Cenanım.

C:Ben ayrılmak istiyorum.

Arif tedirgin bir şekilde sesi titreyerek konuştu.Ağlamak üzereydi.

A:Neden.

C:Başka birisinden hoşlanmaya başladım,Arif.O senden daha güzel.O senden daha zeki.O senden daha çok seviyor.

Arif göz yaşlarını tutamadı.

A:..CİDDEN 2 YILLIK İLİŞKİYİ BÖYLEMİ BİTİRİYORSUN CENAN BEN SENİ KENDİMDEN ÇOK SEVDİM LAN HERŞEYDEN ÇOK SENİN İÇİN ÖLÜR ÖLDÜRÜRDÜM.BEN NASI SEVMEDİM.SENDEN NEFRET EDİYORUM.Bİ DAHA KARŞIMA ÇIKMA.

C:Arif saki-

A:NASI SAKİN OLABİLİRİM!?

Arif hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

A:MADEM ÇOK İSTİYORSUN AYRILALIM.BAMBAŞKA İNSANLAR OLALIM CENAN.SENİNLE Bİ DAHA GÖRÜŞMEYECEĞİM BENİ HİÇ BİRYERE ÇAĞIRMA GELME ARAMA SORMA.

Arif oturduüu yerden ağlayarak kalktı.Dışarı çıktı telefonuyla Ömeri aradı.Herşeyi Ömere anlattı.Ömer olanlara inananamamıştı.O zamanlar Ömerle yeni sevgililerdi.Ömer Cenanı arkadaş grubundan attı,ve onu engelledi.Bi daha konuşmadılar.

__________|☆|

Ö:İşte böyle ayrıldılar.Ve Emre benim hayatımı değiştirdi.Bunun üzerine Arif.Okuldan ayrıldı ve başka bir yere taşındı galiba.Bende çok bilmiyorum.O günden bir kaç yıl sonra Emreyle düğünümüz oldu.Nikah memurumuz(bunyaminaga) bile vardı.Arif düğünümüze gelemedi.Nikah memuru olma hayalleri vardı fakat suya battı.Her hayal gibi.Pişmanlık ve acı.Arada Arifle konuşuyoruz yine arkadaşlığımız iyi.Emreyle ayrı eve çıktık.Güzel bir hayat yaşıyoruz.Cenanın İnstagramına bakıyorum arada yeni sevgilisiyle fotoğraflar paylaşıyor.Arifle olan fotoğraflarından dah çok mutlu.Her gördüğümde daha çok nefret besliyorum.Fakat yapacak bir şey yok.Olan oldu giden gitti.

E:Ömerimm yemek hazır.
Diye bağırdı Emre.

Ö:Kapatmam lazım.Görüşürüz dinleyenler.(okurlar)

FİNAL

||☆☆||

İştee burada bitti.Hikayeyi 1 haftada bitirdim.Böyle bir son oldu çünkü,Cenan arcenle alakalı açıklama yaptı.Arceni bıraktım.O yüzden,böyle bir son oldu.Hikayedeki Cenanın yeni sevgilisi belli değil maleseff.Olunca belki yazarım.Görüşürüz okurlar.Hikaye burada bitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☆.. 《EmÖm☆》《Arcen☆》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin