5. "Onks se jotaki vakavaa?"

53 5 0
                                    

Aleksi Kaunisvesi pov:

"Jes tai siis kiva!" vastaan vielä enemmän innostuneena ja katson Ollia suoraan silmiin. Perhoset jylläävät vatsassani joka ikinen kerta kun katson hänen ihania silmiään ja hiuksiaan jotka kihartuvat niin ihanasti. Okei nyt mun pitää lopettaa tää ajattelu ja vaan pussata sitä. Okei sen mä teen. Ja sittenhän minä sen myös tein eli yhdistin huulemme ja Olli tottakai vastasi suudelmaani. Puraisin hieman hänen alahuultaan merkiksi, että haluan tehdä tutkimusmatkan ja hän raotti hieman huuliaan, jotta pääsisin tekemään sen.
Yhtäkkiä kuulen vain oven avautuvan ja isäni äänen sanomassa "Hei Aleksi- aa oho sori mäpä tuun kohta uudestaan. "

Irrottauduin minun ja Ollin suudelmasta heti kun kuulin isäni äänen ja käännyin säikähtäneenä katsomaan häntä.
"Öömm eiku jää vaa nii voitas puhuu ku mul olis kerrottavaa" kerroin hänelle hieman kuiskausta kovemmalla äänellä.
"Onks se jotaki vakavaa?" isäni kysyi minulta huolissani.
"Öö no tavallaan joo ja ei," selitän tuolle.
"Okei kerro vaan, mutta ensin kukas hän on?" isäni kysyy minulta.
"Aa joo toi on Olli ja no tutustuttiin pari päivää sitte ku olin kävelemäs tääl ja no nyt se on mun poikaystävä. Eihän sua haittaa et oon homo?" kysyn rakkaalta isältäni.
"Ei tietenkää haittaa saat olla just semmonen kuin itse haluat, ja tosiaan mukava tavata Olli mä oon Matti", isäni kertoo Ollille.
"Juuh mukava tavata", Olli sanoo isälleni.

"Noniin Aleksi sulla oli jotakin kerrottavaa vai mitä?" isäni enemmän toteaa kuin kysyy.
"Ööm joo elikkä siis siitä lähtien, kun äiti kuoli nii oon ollu tosi pohjalla ja sitten alotin viiltelyn ja mul on tosi usein paniikkikohtauksia. Ja sit mul oli kai joku syömishäiriöki mut siit mä oon jo parantunu." kerroin tuolle.
"Kiitos kun kerroit ja osaahan Olli auttaa sua?" isäni kysyy huolissaan.
"Joo kyl Olli osaa", kerron tuolle.
"No hyvä ja lupaathan kertoa mulle jos viiltelet tai saat paniikki- tai ahdistuskohtauksen?" isäni vielä kysyy ennenkun poistuu huoneestani.
"Joo!" huudan hänen peräänsä.
"Tulit sit ulos sun faijalles tosta noin vaa ja kerroit viiltelystäs? Mä en olis ikinä pystyny vaikka mun vanhemmat tietää jo et oon homo", tuo rakas Ollini naurahtaa.
"Juuh näi tuli tehtyy", naurahdan takasin.
"Selkeesti", tuo nauraa ihanaa nauruaan.
[346 sanaa]
—————————————————————————-
Täst tuli nyt tosi lyhyt luku mut koitan saada edes yhden luvun viikossa ulos ja muutenki oon ollu tosi pohjalla viime päivinä mut oon saanu jo 5pv clean streakin sh:sta joten ehkä tää tästä!! Kiitos kun jaksatte lukea tätä!!!
<3:bcaleksi_fan/anni

Darker Than Black | OLLIXALEKSIWhere stories live. Discover now