TW SYÖMISONGELMAT!!!!!!!!!!!!!
Olli Matela pov:Aleksi nukkuu edelleen mun sylissä ja itseänikin alkoi jo väsyttää. Lopulta nukahdan itsekkin Aleksin viereen ja hän kietoutuu minuun kiinni.
Aamulla herätessäni Aleksi nukkuukin jo minun päälläni. Hän on vaan niin täydellinen ja toivoisin että hän voisi itsekkin nähdä sen.
Hän on minun Little man.Lopulta Aleksikin herää ja sanoo "Anteeks et oon tullu sun päälle yöllä toivottavasti en ollu kauheen painava"
"Ei Aleksi. Et oo ollenkaan painava, oot kevyt. Oot just täydellinen omana ittenäs. Sun koko keho on täydellinen." kerron tuolle pörröpäälle samalla sotkien hänen hiuksiansa.
"Olispa ees" tuo sanoo hieman alakuloisena.
"Hei, kuunteles nyt. Oot maailman täydellisin ihminen. Mentäiskö nyt syömään aamupalaa?" kysyn tuolta.
"Onko ihan pakko?" Aleksi kysyy minulta.
"Ota jotakin pientä, vaikka jogurttii tai leipää" sanon tuolle ehdottaen.
"No okei sitte"Otin jääkaapista jogurtin ja ennenkun ojensin sen Aleksille teippasin sen ympäriltä ettei hän voi nähdä kalorimäärää. (A/N tekispä joku mulle näin)
Ojensin jogurttipurkin Aleksille ja hän alkoi hitaasti syömään sitä.
Puolen tunnin päästä hän oli valmis.
"Hyvä Aleksi!!" sanoin hänelle ylpeänä.
"Voinko saada pusun palkinnoks?" hän kysyy koiranpentuilmeellä.
"Tottakai" sanon hänelle ja annan hänelle pusun otsaan.
"Väärä paikka" Aleksi sanoo samalla yhdistäen huulemme.
Pusulme syventyi suudelmaksi ja Aleksi halusi kovasti tutkimusmatkalle suuhuni joten raotin huuliani. Pelkästä pususta muodostuikin kielari, mikäs sen parempaa? Ei yhtään mikään.
Olen pitkästä aikaa oikeasti onnellinen.[221 sanaa]
————————————————————-
I'M BACK!! nyt alkaa sit mun yapping et ei oo pakko lukee.
Lomat alko kaks viikkoo sitte, sitä ennen ehin just eroomaa mun poikaystävän kaa ja oon ollu ihan rikki. Olispa se ollu sellanen ero josta oltais voitu jäädä kavereiks mut se oli aika riitaisa ero sen jälkeen ku sain tietää et se oli pettäny mua.
Siitä alko alamäki. Mun jalka on täynnä palovammoja siitä suhteesta. Ehkä se oli vaan parempi et pääsin pois. Ei siitä sen enempää! keskiarvo todistuksessa oli 9.5 mut syystodistuksessa 6.1 eli paransin paljon !!
Mut nyt alan ehkä taas vähän lomailemaan tän parista koska oon aika paljon reissussa mut heinäkuussa pääsen takas tän ääreen!
pitäkää hauska kesä, ootte upeita🩷
<3: Salama/bcaleksi_fan
YOU ARE READING
Darker Than Black | OLLIXALEKSI
Fanfiction15-vuotias Aleksi muutta Ouluun isänsä kanssa sillä äiti on kuollut muutama vuosi aikaisemmin. Aleksilla on paljon mielenterveysongelmia, mutta kävelyllänsä tapaa mielestään söpön pojan. Kuvailen jätkii 2021 ulkonäöllä. Koitan päivitellä tätä niin...