Olli Matela pov:"Olli mäki tykkään susta enemmän kun kaverina!" tuo ihana pörröpää Aleksi kertoo ja yhdistää huulemme. Tämä suudelma tuntuu täydelliseltä, kun liikutamme huuliamme samaan tahtiin. Eroamme suudelmasta ja jäämme vaan katsomaan toisiamme lumoutuneina. Haluan vain niin kysyä häneltä tärkeää kysymystä, mutta en vain millään uskalla sillä en tiedä mitä hän vastaisi tähän. Entä jos hän ei haluakkaan ja vain yrittää huijata minua. Okei mun pitää lopettaa yliajatteleminen, mutta se on vaan niin vaikeaa olla yliajattelematta. Omat ajatukset eivät lopeta päässäni jylläämistä vaikka kuinka tahtoisin. "Olli onko kaikki hyvin?" Aleksi kysyy minulta.
"Joo on mä vaan vähän yliajattelen yhtä juttuu mut ei mitää muuta", selitän tuolle ahdistuneena.
"Haluisikko kertoo et mitä sä yliajattelet, koska se vois helpottaa?" tuo rakas pörröpääni kysyy.
Okei en saa sanoo sitä rakkaaksi mitähän se siihenki sanois.
"Ööömmm joo okei kyl mä voin yrittää mut lupaa ettet suutu", sanon edelleen vähän ahdistuneesti. Tiedän mikä auttaisi tähän ahdistukseen ja se asia on viiltely mutten voi tehdä sitä enää lupasin niin Tommille ja Joonakselle, kun he löysivät minut sillalta juuri ennenkuin hyppäsin alas pari vuotta sitten. Ja joo kyllä olen yrittänyt itsemurhaa, mutta Aleksin ei tarvitse tietää asiasta hänellä on jo valmiiksi vaikeaa.
"En mä tietenkään suutu", Aleksi sanoo rauhallisesti.
"Okei no siis mietin vaa sitä et mitä me nyt sit ollaa et onks meil vaa säätöö vai ollaanko me virallisesti yhessä?" kerroin Aleksille jo hieman rauhallisemmin. "No mulla on sulle yks kysymys", Aleksi sanoo. "No?" kysyn tuolta.
"Haluisikko sä olla mun poikaystävä?" tuo kysyy minulta. "Joo tottakai!" vastaan innoissani.
"Jee tai siis kiva!" tuo sanoo vielä enemmän innoissaan.Aleksi Kaunisvesi pov:
"Olli mäki tykkään susta enemmän kun kaverina!" kerron tuolle ihanalle kiharapäälle ja heti kun sain asiani sanottua yhdistin huulemme. Huulemme liikkuvat täydellisesti yhdessä ja tämä suudelma tuntuu oikealta. Erkanemme suudelmasta hetken päästä ja jäämme katsomaan toisiamme. Olli näyttää siltä että hän miettii jotakin tärkeää, mutta en tiedä onko tuo asia huono vai hyvä. Hän näyttää hieman ahdistuneelle. Olikohan suudelmamme liian aikaista? Ei Aleksi et saa taas yliajatella siitä ei koidu mitään hyvää! Ehkäpä mä vaan kysyn onko hänellä kaikki hyvin.
"Olli onko kaikki hyvin? kysyn Ollilta huolestuneesti.
"Joo on mä vaan yliajattelen yhtä juttuu mut ei mitää muuta", tuo kertoo hieman ahdistuneesti.
"Haluisikko kertoo et mitä sä yliajattelet, koska se vois helpottaa?" kysyn tuolta rakkaalta kiharapäältäni.
Herranjumala nyt en mä sitä rakkaaks voi sanoo ku me ei olla ees yhessä tai mitää."Ööömmm joo okei kyl mä voin yrittää mut lupaa ettet suutu", tuo kiharapää sanoo minulle edelleen vähän ahdistuneena.
"En mä tietenkää suutu!" sanon tuolle rauhallisena.
"Okei no siis mietin vaa sitä et mitä me nyt sit ollaa et onks meil vaa säätöö vai ollaanko me virallisesti yhessä?" tuo kysyy minulta hätäisesti.
"No mulla on sulle yks kysymys", kerron tuolle.
"No?" tuo kysyy hämillään. "Haluisikko sä olla mun poikaystävä?" kysyn tuolta hieman ujosti.
"Joo tottakai!" tuo vastaa innostuneesti.
"Jes tai siis kiva!" sanon vielä enemmän innostuneena.[482 sanaa] —————————————————————————-
Huhhuh tuli taas kirjotettuu. must tuntuu et tää on tosi tasapaksu luku mut kertokaa ihmees mielipide. Kiitos niille ketkä votettaa!<3: bcaleksi_fan
ESTÁS LEYENDO
Darker Than Black | OLLIXALEKSI
Fanfic15-vuotias Aleksi muutta Ouluun isänsä kanssa sillä äiti on kuollut muutama vuosi aikaisemmin. Aleksilla on paljon mielenterveysongelmia, mutta kävelyllänsä tapaa mielestään söpön pojan. Kuvailen jätkii 2021 ulkonäöllä. Koitan päivitellä tätä niin...