⚠️TW⚠️ Itsemurha
Aleksi Kaunisvesi pov:
Lähdin juuri Ollilta. Ahdistus on suurempi kuin koskaan ja ainoa asia mitä tahdon tällä hetkellä on kuolla. Haluan pois täältä, jotta ajatukseni hiljentyisivät.Saavuin kotiovelleni ja toivon, että tämä on viimeinen kerta, kun tämän avaan.
Kävelen ovesta sisään, portaat ylös ja avaan huoneeni oven. Menen työpöydälleni ja otan paperia ja kynän esiin.
Aloitan kirjoittamaan kaikille jätkille ja isälleni kirjeitä. Olen kokonaan unohtanut mainita, että viimeisimpien viikkojen aikana meistä on tullut todella läheisiä.
Olen saanut isäni ja jätkien kirjeet kirjoitettua, mutta yksi on vielä jäljellä. Tämä tulee sattumaan eniten.Olli rakas, tää tulee sattumaan ja mä tiedän sen.
Sillon kun luet tän oon toivottavasti jo poissa. Oot mulle niin älyttömän rakas mut en vaan jaksa enää.
En saa olla rauhassa ilman kiusaamista missään. Oon halunnu pois täältä jo siitä lähtien kun mun äiti kuoli, nyt on mun aika.
Äänet mun päässä kertoo mun olevan turha ja ettei kukaan rakastais mua. Jatka päähenkilön kulkua, äläkä jää suremaan mun perään. Oon vaan sivuhenkilö teidän tarinoissa.
Toivottavasti voidaan jatkaa meidän rakkaustarinaa toisessa elämässä.
-Sun Aleksi <3Vein kirjeet nimien kera ruokapöydälle ja lähdin takaisin huoneeseeni.
Unohdin kertoa, että isäni ei ollut vielä kotona vaan ulkona syömässä ystäviensä kanssa. Kun hän tulee kotiin hän saa kokea aikamoisen järkytyksen.Ahdistus kasvoi vaan entisestään joten etsin keittiöveitsen, jonka olin joskus tuonut huoneeseeni laatikkooni ja viilsin.
Viilsin monta syvää ja pitkää viiltoa.
Toivon, että tämä oli tässä.
Silmissäni alkaa sumenemaan ja ulkoata kuuluvat äänet alkavat hiljenemään.
Pian en näe tai kuule enään mitään.Aleksin isän pov:
Saavuin juuri kotiin ja näen ruokapöydällä 7 kirjettä. Luen omani nopeasti läpi ja lähden juoksemaan poikani huoneeseen. Huoleni on erittäin suuri tällä hetkellä.
Löydän Aleksin maasta tajuttomana veren ympäröimänä ja soitan hätänumeroon. Sieltä sanottiin, että ambulanssi tulisi pian.Aleksi vietiin juuri ambulanssiin ja lanssi lähti pihalta. Minä lähdin viemään kirjeet jokaisen kenelle ne oli omistettu postilaatikkoon.
Saavuin Ollin talon kohdalle. Aleksille tärkein henkilö tässä maailmassa.
Ollille halusin antaa kirjeen kasvotusten, joten soitin ovikelloa.
Olli avasi oven hämmentyneenä.
Ojensin kirjeen hänelle ja sanoin "Oon pahoillani. Jos haluut tulla mukaan niin vlidaan lähteä nyt."
Olli luki kirjeen ja alkoi itkemään.
"Mä lähen mukaan."Olli Matela pov:
Eieieeiieieieieieiei! Mitä mä teen jos Aleksi ei selviä? Lähen perässä ihan varmasti.
Jos Aleksi kuolee mä kuolen myös. Kaikki mun sisällä kuolee.Runkkarit
Joel: saittekste myös kirjeet..?
Papabear: Valitettavasti.
Nikoliina: joo en ois halunnu, miksei se kertonu meille kuinka paha sen oli olla
Poosu: mitä jos se kuolee..? mä en pystyis siihen.
Olli: en mäkään. mä lähen perässä jos se lähtee.
Saavuimme sairaalalle ja Aleksi oli ilmeisesti teho-osastolla, koska oli menettänyt niin paljon verta.
"Oletteko te Aleksi Kaunisveden läheisiä?" joku lääkäri kysyi.
"Joo" vastaamme Aleksin isän kanssa.
"Hän on elossa, mutta edelleen kriittisessä tilassa, koska menetti niin paljon verta. Olen pahoillani", lääkäri sanoo.Ei. Eli siis emme tiedä selviääkö Aleksi.
"Voidaanko me mennä katsomaan Aleksia?" kysyn lääkäriltä.
"Menkää vaan", lääkäri kehottaa.Astumme sisään Aleksin huoneeseen ja alan puhumaan hänelle ja samalla hänen isänsä katsoo vierestä itkien vielä enemmän.
"Hei Aleksi, et varmaan kuule mua mut oon tässä niin kauan kunnes heräät. En lähe sun viereltä enää koskaan. Jos joku kiusaa sua. Mä en anna sen tehä niin. Estän sen keinolla millä hyvänsä, kunhan sulla on kaikki hyvin.
Oot mulle niin rakas enkä halua menettää sua."
Juuri kun saan lopetettua puhumisen laitteet alkavat piippaamaan ja Aleksin sydänkäyrä menee tasaiseksi.
Huoneeseen ryntää lääkäreitä ja meidät käsketään poistumaan.
EI.[564 sanaa]
—————————————————————————
saitte sittenki vielä lissää. tuntu tosi pahalta kirjottaa tää ja rehellisesti sanottuna itkin koko vitun ajan.🖤: Salama/bcaleksi_fan
ESTÁS LEYENDO
Darker Than Black | OLLIXALEKSI
Fanfic15-vuotias Aleksi muutta Ouluun isänsä kanssa sillä äiti on kuollut muutama vuosi aikaisemmin. Aleksilla on paljon mielenterveysongelmia, mutta kävelyllänsä tapaa mielestään söpön pojan. Kuvailen jätkii 2021 ulkonäöllä. Koitan päivitellä tätä niin...