Ben bir LGBT destekçisiyim . Ama benim bu konudaki düşüncelerim şöyle :
LGBT bir çift gördüğümüzde alkışlamak doğru değil çünkü Ali ve Ayşe çıksa bu normal karşılanır ve içlerinden biri arkadaşımızsa onun adına mutlu oluruz . Ali Ayşeyle değilde Ahmetle çıksa bence yine aynı tepki verilmeli . Çünkü kimseye zarar vermediler , kendi sınırları içinde kendi hayatlarını yaşıyorlar . Onları ezmek , yargılamak , dışlamak bizim haddimiz değil .
Toplumda eşit muamele görmemizi savunuyorum çünkü "Hepimiz bir tarağın dişleri gibiyiz" kendi hesabını öteki tarafta kendisi verecek.
Ve çok Müslüman geçinen arkadaşlarım var LGBT yürüyüşüne aşırı tepki gösteren.. kimse desteklemek zorunda değil ama destekleyenlere kafir muamelesi yapılmamalı .
Sosyal medyada çok gördüğüm bir durum var " Kadınlara tecavüz eder yakarız , eşimizi öldürüp eşekle ilişkiye gireriz . LGBT ile ahlakımızı bozmayın "
Aslında doğru bir tespit ve Doğu Türkistandaki kardeşlerin öldürülürken sen LGBT yi destekle gibisinden düşünenler var . Sadece tek birşeyi desteklemek zorunda değiliz Türkistandaki kardeşlerimiz için üzülürken LGBT için sevinebiliriz . Ama öyle arkadaşların da hakkı var ne de olsa kendileri ellerinde klavye cephede Çinlilerle savaşıyor .
Bu konuda yazılacak çok şey var ama özetle benim düşüncelerim bu . KİMSE DIŞLANMAYI HAKETMEZ !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMDA DÜŞÜNCELER CANIMI SIKAN
Non-FictionBu kitap bir hikaye değildir .Herbir bölümünde bir soru bir tespit veya herkese hitap eden küçük düşünceler paylaşılacaktır