"Cılız"

386 46 25
                                    

Onur, Ece' nin sevgilisiydi. İyi bir çocuğa benziyordu. Yinede tanımıyordum. Ece Hallederiz dediği günden beri aklım sürekli Berkaydaydı. Acaba o tebessüm öylesine atılmış bi tebessüm müydü? Yoksa o da bana karşı bişeyler hissediyor muydu? Kafamda çok fazla soru işareti vardı. Hangi birini cevaplayacağımı bilmiyordum. Koridorda her gördüğümde yüzüne bakıyordum ama o bana dönüp bakmıyordu bile. Acaba utanıyor muydu ? Böyle boş boş şeyleri düşünerek derse girdim. İşte ilk yazılılar başlıyordu. Yine girecekti anlaşılan. Kopya ekibi kurmuştuk en arkada.  Ne kadar doğruydu bilmiyordum.Ama düşükte almak istemiyordum. Sınav başlamıştı. İlk soru Asit ve bazların ortak özellikleri nelerdir? Aslında çok iyi bildiğim bir konuydu ama beynim o an resetlenmişti sanki. Hiçbişey bilmiyordum o an . Bişeyler yazdım . En önemlisi ismimi yazmayı unutmuştum. Hoca toplamaya başlamıştı. Hemen ismimi yazıp vereyim derken isim kısmıma Berkay yazdığımı farketmiştim. Aklımdan çıkmıyodu bi türlü. Sildim ve adımı yazdım , hocaya verdim. Zil çaldığında soluğu Ece ' nin yanında almıştım. Acaba Berkay beni öğrendiğinde ne tepki vermişti?
Acaba o da hoşlanıyo muydu benden?
Acabalar beynimi sikerken Ece şöyle dedi :
- Bak hemen umutlanmamalıydın belkide.
Gözlerimi iri iri açtım konuşmanın sonu nereye gidiyodu . Merak ediyordum doğrusu
- Ece lafı uzatma
-Bak Berkay sana O kız çok cılız olmaz demiş . Hem ayrıca sevgili işlerine çok meraklı bi çocuk değil. Boşver üzme kendini .
Vurulmuştum o an beynimden. Ulan boşver demesi kolaydı.Bi yanım aşk , bi yanım nefretti . Peki neden bana tebessüm etmişti? Neden benim fiziğime böyle bi laf demişti ? Çok koymuştu be.

PİÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin