Hepimiz bir hikayenin mutlu sonla bitmesini isteriz. Bizim hikayemiz de maalesef acıklı bir sonla bitti. Hani derler ya adam gitti kadın bitti diye.Aynen öyle işte. Her ne kadar sindiremesem de İzmir'e gittiğini..
Gitti işte. Arkasına bakmadan hemde.
Okulun ilk başlarında öğrendim gittiğini.Yıkıldım resmen , inanamadım. Ama ağlayarak , gideni geri döndüremedim. 2 Ocak 2016..
Sevdiğim adamla ilk kez konuştum bu tarihte. Anlattım içimden geçenleri.Kelimelere sığanı tabiki. Anlattım , anlattım o da dinledi. "Bence beni bi sen sevdin " dedi. Uyuyamadım o gün zaten bu lafın üstüne . Sabahladım, full onu bekledim sabaha kadar. Günaydın mesajı attım , sanada diyip kestirip attı. Konuştuğumuz zaman da çoğu kez kestirip atmıştı zaten . Onu unutmak istiyordum , konuşarak yada onu hatırlatan bir şey gördüğümde unutamazdım. Kestim konuşmayı , bir daha da mesaj atmadım. Bu saatten sonra ne giden geri gelir ne de ben gelene giderim. Ve o gözümde kusursuz olan Berkay'a çok fazla gereksiz bir değer verdiğimi anladım geç olsa da . Bilmiyorum ilerde birine bu kadar bağlı kalır mıyım veya bu kadar sever miyim? Bence hayır. Belki de hakkımda böylesi hayırlıymış diyorum kendime. Çok zor olsa da insan bi müddet sonra unutur elbet. Ki önümüzde uzun bir hayat var, belki de yollarımız kesişir bir gün. Hiç bilinmez. Ama en güzeli de bu zor zamanlarımda arkadaşlarım yanımdaydılar. Tek bırakmadılar beni , iyiki varlar. Berkay gelip geçiciydi zaten ama arkadaşlar her zaman yanındadırlar. En zor zamanımda yanımda olan kardeşimden öte Emine 'ye , Berkay 'dan nefret eden ona söverek beraber rahatladığımız Aleyna 'ya, bana hep moral veren Neşe 'ye , kuzen değilde daha çok bi arkadaş gibi dertleştiğimiz Beyza 'ya , her zaman bana destek verip yanımda olan Melda 'ya ve daha birçok arkadaşıma en zor zamanımda yanımda oldukları için teşekkür ediyorum . İyiki varlar , hepsini ayrı ayrı çook seviyorum.Ve tabiki Wattpad bana bir dost kazandırdı. İlk başlarda sadece wattpadden konuşuyoduk ama birbirimizi tanıyarak daha çok yakınlaştık. Gerçekten o temiz kalbini, kişiliğini tanıdığım için çok mutluyum . İyiki varsın hilal , iyiki senin gibi bir insan tanımışım.
Ve siz tabikii değerli okuyucularım;
İyiki varsınız.Beni bu zorlu yolda yalnız bırakmadınız. Başta bu yola çıkarken çok fazla okunma almaz zaten demiştim. Klasik bi aşk hikayesi demiştim. Ama yanılmışım gerçekten çok fazla beğenildi , okundu, yorumlandı. Hepinize gerçekten çok teşekkür ederim. Hepiniz hakkınızı helal edin. Allahaısmarladık.