2. HASTANE

528 35 9
                                    

Uyuşuk benimde yavaş yavaş uğultular çoğalıyordu. Bazı renkleri daha göremiyordum.

Yavaş yavaş Cengiz'in sesini duyamam ile sevindim. Sonra ki sesler yabancılara aitti.

"Öyle bir döveceğim ki öldürmem için yalvaracak !" Cengiz'in sesini duyuyordum ama renk yoktu.

"Cengiz sakin mi olsan ? Bak kız uyanır birazdan. Narkozu kestiler. Böyle duyarsa seni çok üzülür." dedi ince bir kadın sesi.

"Aynen gözde haklı. Yürü kardeşim biz gidelim kafeteryaya. İçelim kahvemizi sakinleşelim hadi. İrfo burda zaten mutlaka arar bizi." dedi sesinden zar zor tanıyabildiğim irfancan abi.

Tahmin ettiğim 3 kişi kapıdan dışarı çıkınca büyük bir sessizlik çöktü odaya. Bir süre hiçbir hareketlenme olmadı. Yatağıma biri çökünce bunun irfancan abinin bahsettiği irfan olduğunu anladım.

Beynimin bir kısmı hâlâ uyuştuktu. Neden göremiyordum ? Neden boğazlarım kupkuruydu ? Ve neden başım patlayacak derecede ağrıyordu ?

Elimde hissettiğim küçük dokunuş ile kaşlarımı çattım istemsizce. Konuşmak istedim ama boğazım çok kuruydu.

"S-su." diye mırıldanınca yatakta hemen hareketlilik oldu. Su sesi duydum.

"İçmen için seni kaldırmam gerek. İznin var mı ?" Sesi beklediğimden daha kadifemsi ve sertti. Hoş bir his bırakmıştı içime.

Başımı salladım. Bir süre sonra elini belimde hissettim. Yavaşça doğrulttuğunda ağzımdan küçük bir inleme çıktı.

"İyi misin ?"

Sesimi çıkarmadım. Dudağıma bardağı dayadığında kana kana suyu içtim. Su bittiğinde bir süre öyle durdum.

"Ne oldu bana ?"

"Büyük bir kaza atlattın. Yani atlattık daha doğrusu. Sahaya gelmiştin hatırlıyor musun ?"

Bir süre düşündüm. En son hazırladığım irfancan abi ve cengiz abinin bana bağırmasıydı.

"Evet en son bana doğru bağırıp koştuklarını hatırlıyorum. Sonra.. sonrası yok."

"Kafana korner direği ile iki kere vurdular." dediğinde şok olmuşcasına açtım.

"Ne ?"

"Evet. Senin ilk darbeni kafana vurmuş. Diğerini ise gözüne.."

Ellerimi hemen gözlerime götürdüm. bamdajla ikiside sarılmıştı. O yüzden göremiyordum.

"Nasıl ! Ben göremeyecek miyim bundan sonra !?" diye sordum yükselen sesim ile.

"Hayır hayır. Sakin ol. Gözüne ameliyat yapıldı. Şuan gayet iyi ama müşahede altında tutuyorlar. 1 hafta duracak sadece." dediğinde içime derin bir nefes çektim.

"Adam delirmiş gibiydi. Siktiğimin çocuğu." dedi kendini tutamadan.

"Pardon. Tutamadım birden kendimi."

İkimizde sustuk.

"Sen 2. Darbeden sonra yere yığıldın haliyle. Şerefsiz 3. Darbeyi vuracaktı. Ben gördüm geldim hemen."

Tekrar tekrar şok oluyordum. Nasıl bu kadar nefret olabilirdi ?

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim."

Tekrar susmuştuk. İrfanın nasıl biri olduğunu merak ediyordum. Acaba yüzü nasıldı ? İyi biri miydi ? Yakışıklı mıydı?

İçimde tutamadım dürtü ile 2 parmağımla yanağını tuttum. Nefesini tutmuş gibiydi.

"Seni merak ediyorum." dedim yanağına dokunarak yukarı yavaş yavaş çıkarken.

Gözlerine gelmişti sıra kirpikleri gerçekten uzundu. Anladığım kadarı ile gözlerini kapatmıştı.

"Ten rengin ne ?"

"Esmer." Elimi saçına çıkardığımda istemsizce güldüm. Saçları yumuşacıktı. Ellerimi geri çekip kucağıma koydum.

"Boyun kaç peki ?"

"195" dediğinde ağzım 'o' şeklini aldı.

"Kaç yaşındasın ?"

"25. Sen ?"

Onunla konuşurken sırıtıyordum. Anladığım kadarıyla o da sırıtıyordu.

"Ben daha 19 yaşındayım."

"Sende çok küçüksün ya."

"Hıhı kesin kesin." diyerek başımı başka bir yere çevirdim.

"Cengiz abimler nerede ?"

"Cengiz çok sinirliydi haliyle. Gözde ve irfancan da onu kafeteryaya götürdüler. Gözde irfancanın karısı bu arada." dediğinde başımı salladım.

Bir süre sessizlik oldu. Sonra kapının pat diye açılması ile cengizlerin geldiğini anladım.

"Gökçe'm." diyerek yanıma geldiğinde cengiz, irfan geri geldi.

Cengiz bana sarıldığında bende hemen ona sarıldım.

Umarım en kısa sürede buradan çıkardım.

___

@irfancanegribayat, @gokceunder'i takip etmeye başladı.

@gokceunder: morning @irfancanegribayat , @cengizunder ve diğer 13

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@gokceunder: morning
@irfancanegribayat , @cengizunder ve diğer 13.689 kişi beğendi
9.264 yorum

Ocean | ɪ̇ʀꜰᴀɴ ᴄᴀɴ ᴇɢʀɪ̇ʙᴀʏᴀᴛHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin