Bölüme Başlamadan Önce ;
İrfancan Eğribayat'ın babası Ökkeş Eğribayat hakkın rahmetine kavuşmuştur. Merhuma Yüce Rabbimiz'den gani gani rahmet, yakınlarına sabır ve metanet dilerim.
Allah mekanını Cennet eylesin.
*
Heyecandan yanımdaki Ece'nin elini tutuyordum. Çünkü bugün sargılarım çıkıyordu. İlk defa çoğu kişiyi görecektim. Tabi irfancanı da.. Önümüzde biraz sıra vardı şuan yanımda Ece, Cengiz Abi ve Gözde vardı.
"Of hadi ama !" dedim bıkkınlıkla.
"Az sabır kızım Allah Allah !" dedi cengiz abi.
"Ama duramıyorum. Çok heyecanlıyım!" dedim gülerek.
"Tamam bak 3 kişi kaldı önümüzde geç randevu almışız." dedi cengiz abi yanımdan uzaklaşarak. Bundan fırsat bilerek Ece'nin kolunu dürttüm.
"Efendim canım ?"
"Şey.. irfancan nerede ?" dediğimde bir süre sessiz kaldı.
"Onun biraz işi vardı.. ama kesin gelecektir söz verdi sana." dediğinde gülen yüzüm soldu.
"Bundan çok önemli bir işi vardı herhalde.. söz verdi.." deyerek başımı önüme çevirdim.
"Gelir o ben eminim."dediğinde hiçbirşey demedim ama moralim bozulmuştu.
Bir süre sonra sıra bize gelmişti.
"Hadi bakalım Bismillahirrahmanirrahim." dedi cengiz abi ve benim kolumu tutarak içeri soktu.
"Hoşgeldiniz." doktor erkekti.
"Merhabalar kolay gelsin." dedi cengiz abi.
"Teşekkürler. Hoşgeldiniz Gökçe hanım." dediğinde gülerek başımı salladım.
"Gözlerimizin açılma vakti gelmiş. Sizi yan odadaki sedyeye alalım hemen. Bir sorun çıkarsa müdahale ederiz." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Ama.. bugün hemen çıkarılacaktı." dedim.
"Evet. Elbette çıkaracağız. Sadece etrafında şişlikler morluklar ve kanamalar olabilir." dediğinde derin bir nefes verdim. En azından görebilecektim.
Sedyeye Cengiz Abi'nin sayesinde uzanabildim. Ellerimi karnımın üzerinde birleştirip bekledim.
"Şimdi sargıları açıyorum ama siz gözlerinizi kapatın. Sonrasında yavaş yavaş açacaksınız." dediğinde başımı salladım.
Gözlerimin üzerindeki ağırlık yavaş yavaş kalkıyordu. Aynı zamanda etraf daha da aydınlanmıştı. Ellerimi gözlerimin önüne getirdim. Çünkü bu ışık başımı çok ağrıtmıştı.
"Sakin olun. Gözleriniz yavaş yavaş alışacak şimdi ellerinizi çekin ve bir süre beraber bekleyelim." dediğinde elimi indirdim.
Gerçekten de dediği gibi yavaş yavaş ağrı geçmişti.
"Yavaşça gözlerinizi aralayabilirsiniz." dediğinde kalbim çok hızlı atıyordu.
Yavaşça gözlerimi aralamam ile hemen kapatmam bir oldu. Işık gözlerimi kör ediyordu. Ama sonrasında kendimi zorlayarak iyicene açmaya çalıştım. Biraz daha aralayarak gözlerimi kırpıştırdım.
Yan tarafımda ki cengiz abiyi görünce genişçe gülümsedim.
"Naber ?" dediğimde o da doktor bey de gülmüştü.
"Kurban olurum." deyerek alnımdan öptü.
Gözlerimin etrafında çok ağrı vardı.
"Gözlerimin etrafı çok mu kötü ?"deyerek doktor beye döndüm.
"Biraz.. size yalan söyleyemem. Ama bunların hepsi geçecek. Kalıcı şeyler değil." dediğinde derin bir nefes aldım.
"Şimdilik bu kadar odam yan tarafta. Sizde kendinize geldiğinizde aşağıdaki ecza bürosuna inip kimliğinizi verin. Onlar size gerekli ilaçları verirler. Çok geçmiş olsun Gökçe Hanım." dediğinde başımı salladım ve teşekkür ettim.
"Bakalım gözdeleri nasıl bulacaksın."deyerek yanımdan kalkan cengize baktım. Onunla gözlerimiz çok benziyordu.
Kapıdan içeri giren gözdelere baktım.
"Merhaba." dedi gözde. Karnı burnundaydı. Buna çok şaşırdım. Çünkü hiç bundan bahsetmemişti.
"Selam." dedim gülmeye çalışarak. 2 adam daha girmişti. İrfan olabilir miydi içlerinden biri ?
"Ben gözde zaten anlamışsındır. Bu Nur, bu Necip , bu da canım kocam irfom." dediğinde güldüm ama içimden birşeyler akıp gitmişti.
Yoktu. Sözünü tutmamıştı.
Yüzümün düştüğü gören Gözdeler birbirleri ile bakışmaya başladı.
"Gözlerin çok güzelmiş." deyen Nur'a güldüm.
"Teşekkür ederim." deyip derin bir nefes aldım.
Tam birşey söyleyecekken bir anda kapının dan diye açılması ile yerimden sıçradım.
"Destur !" diye bağıran cengizi takmadan karşımdaki beyefendiye baktım.
Uzun boylu. Esmer. Ve bana delice bakan adama.
Bu oydu.
İrfan'dı.
"Geç mi kaldım ?"
Evet irfancım kalbime girmek için çok geç geldin..
*
Böyle minnoş bir bölüm oldu. Çerezlik okuyuverin gari.
Öptüm sekerim 🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ocean | ɪ̇ʀꜰᴀɴ ᴄᴀɴ ᴇɢʀɪ̇ʙᴀʏᴀᴛ
Fanfiction𝗦𝗮𝗵𝗮𝗱𝗮 𝘀𝗮𝗹𝗱ı𝗿ı𝘆𝗮 𝘂ğ𝗿𝗮𝘆𝗮𝗻 𝗴𝗲𝗻ç 𝗸ı𝘇ı 𝗸𝘂𝗿𝘁𝗮𝗿𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗹𝗲𝗰𝗶.