Preživší

5 0 0
                                    

Počkať! Zahliadol som prezivsieho. Vyzeral, ako mladšia žena a uteká od hordy nemrtvych. Zakričal som na ňu nech si ma všimne. Keď ma začula tak sa rozbehla oproti mne. Hneď, ako sa priblížila potiahol som ju k sebe do tmavej uličky. Vyzerala úplne vystrašená a rozklepana. Po chvíle sa ukludnila s poďakovala mi za záchranu jej života. Predstavila sa a zistil som, že jej meno je Sophie. Mala očarujúce sivé oči a dlhé biele vlasy. Otočil som sa pripravený na pokračovanie v loveni lone rov. Keď som sa otočil a začal kráčať chytila ma za ruku a nechcela ma pustiť. Začala ma prosiť, a to nech sa môže ku mne pridať " prosím dovoľ mi ísť s tebou, sama prežijem!". Nebol som si istý či to je dobrý nápad keďže budem mať starosť o ďalšieho človeka, ale pozitívum je, že nebudem úplne sám. Neisto som súhlasil. Začala ma nasledovať kamkoľvek som išiel. Keď som začal loviť lonerov udržiavala si bezpečný odstup. Po pár hodinách lovenie môžem povedať, že tento deň bol úspešný. Začal som kráčať domov a Sophie ma stále nasledovala. Pustil som ju dnu a išiel som do pracovne. Myslel som si, že je lepšie, keď o svoje poznatky ohľadne projekt dead nechám pre seba. Začal som absorbovať prvý projekt dead za dneška, keď som sa zastavil a zamyslel sa. Pokiaľ to funguje ako herný systém, keďže sa to tomu podoba čoby sa stalo, keby skúsim projekt dead spojiť s mojom nožom. Rozdelil som svojich osem posledný projekt dead štyri pre mňa s štyri pre môj nôž. Absorboval som štyri a moje atribúty sa zase zvýšili. Zobral som svoj nôž a priložil som k nemu projekt dead. Vyskočila tabuľka " prajete si spojiť obyčajný nôž s kryštálom ?" Záklonom som možnosť áno. Odrazu som videl len jasnú žiaru. Žiara bola priam oslepujúca. Po chvíle žiara prestala a môj nôž zmenil dizajn. Vybehla obrazovka " spojenie bolo úspešne. Obyčajný nôž bol vylepšený na neobyčajný." Z môjho môžu vychádzala temna hmla. Už som bol úplne unavený keďže mám pocit, že zmeny v mojom želé majú chvíľkový vedľajší efekt únavy. Postavil som sa od stola a išiel som do spálne. Keď som sa pozrel všimol som si, že Sophie už spala. Ľahol som si vedľa nej. Začal som rozmýšľať, čo zajtra spravím, napadlo ma či by nebol dobrý nápad dať si prestávku od lovenie, aby moje telo malo čas sa regenerovať a prispôsobiť sa zmenám vďaka projekt dead. Za takú krátku chvíľu som sa dosť zmenil, ale toto je len jedna z prekážok, ktorým sa musím postaviť. Keď som pomaly zaspával cítil som, ako ma a Sophie chytila a objala pomaly som zaspal a všetko sa mi pred očami zatmavilo.
Je ďalší deň a ja som išiel na výpravu preskúmať všetko neznáme v tomto novom svete.

Polnočná prechádzka mestomWhere stories live. Discover now