Je ďalší deň a ďalšie Nice možnosti. Rozhodol som sa, že najlepší nápad by bolo ísť preskúmať okolité obchody a benzínky. Nachystal som sa a išiel som na výpravu. Pomaly som sa približoval k obchodu a zbadal som malú skupinku nemrtvych pokope. Zamyslel som sa, ako to spravím keďže s mojou aktuálnou silou a rýchlosťou je velice nebezpečne ísť na priamo. Zobral som sklenenú Fľašu a hodí som ich ju na stranu. Keď sa otočili rýchlo som prekĺzol a jedného bodol do krku a skryl sa. Cítil som sa ako, keď hráte hru. Podobne som pokračoval a zbavil všetkých okrem jedného zdá sa mi, že moje útoky nie sú moc efektívne. Vbehol som do obchodu a v tu chvíľu, ako som uvidel, že sa približuje som stiahol ťažký regál, ktorý ho zavalil s rozdrvil jeho telo. Keď som začal analyzovať jeho telo tak som našiel niečo podobne projekt dead len s tým rozdielom, že bol Zelený s jeho žiara bola jasnejšia. Pobral som vodu a jedlo tak isto, ako baterky a potrebné veci a rozhodol som sa vrátiť domov. Vrátil som sa do pracovne a začal to študovať zdá sa, že systém, ktorý fungoval pri projekt dead je aplikovaný aj na ostatné. Obrazovka mi znova umožnila absorbovať tento zelený kryštál. Hlavný rozdiel bolo, že po absorbovaní začalo nejaké zvláštne sťahovanie a na konci vypísalo " sťahovanie dokončené, železná koza aplikovaná!". Vyskúšal som sa porezať mojim nožom no nefungovalo to, moja nová schopnosť vyzerá, že je pasívna a nepotrebuje aktiváciu. Pomyslel som si, toto je perfektne. S mojou novou schopnosťou sa už nemusím obávať útoku od druhých přeživších, pokiaľ ešte nejaký ľudia žijú a nie som úplne sám. Uvažoval som nad stavanim ohrady okolo môjho domu pre väčšiu bezpečnosť. Momentálne ležím na posteli a rozmýšľam či moje rodina s kamaráti sú živí a v bezpečí. Človek nikdy nevie v tejto prekliatej realite. Môžu byt mŕtvy alebo získavať silu a schopnosti. Začal som sa strácať vo vlastných myšlienkach nad tým kam vlastne tento svet smeruje. Je to koniec ? Možno nový začiatok ? Než som si ti uvedomil tak som aj zaspal. Je ráno s mení nič lepšie, ako začať deň sprchou. Obliekol som sa do športového oblečenia a stále vyzerám dychberúco aj napriek Momentálnej svetovej situácii. Momentálne hľadám nemrtvych, ktorí nie sú v skupine volám ich loners.
ESTÁS LEYENDO
Polnočná prechádzka mestom
TerrorPríbeh o láske a hrôze nechajte sa vtiahnuť do deja a užívajte si dej.