Našiel som niečo nezvyčajné vyzeralo to ako by to bolo vytvorené kombinovaním viacerých dokopy a kryštál žiaril jasne fialovo. Zaváhal som, no rozhodol som sa že to musím skúsiť. Moje štatistiky sú oveľa vyššie ako tri týždne dozadu. Rozbehol som sa oproti a udrel som to no jediná reakcia ktorú som dostal bolo že sa na mňa pozrel. Nejako som ho nepoškodil a teraz je rozzúrený. Rýchlo som odolal útoku a začal som myslieť na nohách. Spomenul som si, že som mal jeden, teda krištáľ. Absorboval som ho dýkami a odomkol som novú zručnosť, keď som sa dostal na vyššiu úroveň. Volá sa to volanie tieňa. Moje oči sčerneli a moje dýky sa zmenili na tieň. Vyhol som sa napadnutému a išiel som mu po krku. Po jednom zásahu padol mŕtvy na podlahu. Zdvihol som kryštál a objavil sa nejaký zvláštny predmet. Systém ukázal, že je to nekonečný vreckový inventár. To je celkom pekná vec. Všimol som si ďalšie tri s červenými kryštálmi, tak som ich zotrel a kryštály preniesol do mojej novej vreckovej tašky, ktorá je zviazanou dušou, ako mi systém ukazuje. Išiel som domov a vo vzduchu som zacítil niečo úžasné. Keď som otvoril dvere, stôl bol pripravený a bolo pripravené chutné jedlo. Sadol som si na stoličku, poďakoval za jedlo a začal jesť. Povedal som jej, že je to chutné. Len sa na mňa usmiala a poďakovala. Sadla si vedľa mňa a začala jesť. Keď sme sa najedli, išla som sa osprchovať. Keď som sa upratal, išiel som preskúmať kryštály, ktoré vypadli zo zombíkov.
YOU ARE READING
Polnočná prechádzka mestom
HorrorPríbeh o láske a hrôze nechajte sa vtiahnuť do deja a užívajte si dej.