BÖLÜM 1

88 5 7
                                    

Bugün yeni okuluma başlayacaktım

Gerçi bir işin içinde ben varsam o iyi olmaz ama sorun değil.

Önceki okulumdan nefret ediyorum çünkü orada gördüğüm tek şey zorbalıktı.

Beni neden sevmediklerini çirkin olduğum düşüncesiyle bağdaştırıyordum aslında.

Bu zamana kadar arkadaşım olmadığı için burada yeni bir sayfa açmayı planlıyordum.

Yepyeni bir sayfa...

İşte o an, okulun önündeyiz ve benim kalbim dışarı çıkmak istercesine atıyor.

Sakin olmalıyım.

Aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorsam buna zorunludum çünkü.

Tamam artık hazırdım.

İçeri girdim ve aklımdan kendimi nasıl tanıtacağımın planını yapıyordum.

"Merhaba ben Sıla Güngör, umarım iyi anlaşırız."

Kulağıma güzel geldiği için buna karar kıldım.

Çünkü dost canlısı hissettiriyordu.

Sonradan farkettim ki etrafta kimse yoktu ve zil çalmıştı.

Daha ilk günden geç kalmıştım.

Bu bir şaka olmalıydı.

Hemen koşarak sınıfımı buldum ve sınıfa girdim.

"Geç kaldığım için üzgünüm" dedim

"Bizde daha başlamamıştık zaten, sorun değil. Bize kendini tanıtmak ister misin?" Demişti hoca.

Be de gelirken kafamda kurduğum cümleyi lap diye söyleyip boş olan tek yere oturdum.

Ama yanımdaki çocuk beni öldürecek gibi bakıyordu.

Sakin kalmaya çalışarak "Merhaba ben Sıla" dedim.

Bana "Merhaban sende kalsın bücür." dedi.

Ve ardından ekledi "Seni sevmedim o yüzde ayağını denk alsan iyi olur bu okul benim!" dedi.

Merhaba bu ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Bilerek cringe yapıyorum çünkü çok komik oluyor. Dizi gibi neyse en azından 5 okuma olur değil mi? Umarım..
Neyse öptüm baii

Zorbam Beni Sevemez KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin