2.bölüm

191 13 2
                                    

Ben fame değilim.Güzel de değilim.Acaba formaliteden de olsa evlenceyim adam beni beyenicek miydi?Bunu sanmıyodum ama bellide olmazdı tabiki.Asıl ben onu beyenicek miydim????

Ertesi gün annemle evi toplayıp yemek falan yaptık.Dolma,börek açtık.Çünkü evlenceyim adam ve ailesi gelicekti.

''Melisim güzel kızım.Bakarsın aşık oluverirsin bu çocuğa kim bilir.Hem orada marka elbiselerin,telefonların felan olucak.En iyi şekilde yaşatıcaklar seni.''

''Anne benim isteğim lüks değil ki sevgi ve saygı.''

''Yavrumm meleğim ben senin için hep dualar eticem merak etme her şey harika olucaktır.''

Anneme sarıldım ve beraberce ağlıyoduk ki öküz babam içeriye daldı.Kocaman göbeğini ovuşturuyodu. ''Çabuk olun karılar,birazdan gelcekler.''

Sinirli bi şekilde yerimden kalkıp atarlanarak ''İyi!!!'' dedim. ''Çok mutlusun bakıyorum kaç paralık gururun?''

''Moralimi bozamazsın bugün.Dövmicem seni de get!'' Ayı adam gülmeye devam ediyodu.

Hemen odama gidip dolabımı açtım.Mini bi elbise ve topuklu ayakkabılarımı giyindim.Hafifçe bi makyajla tamam olmuştum.Saçımı da güzelcene maşalayıp salık bıraktım.Salona gittimde babam ilk defa takım elbise giymişti,annemi de güzel olmuş bi şekilde gördüm.Düğünlerde taktığı başörtüsünü giyinmişti.Garip anam.

''Kızım süper görünüyorsun.'' dedi gözleri dolu dolu.

Kapı çalınmıştı.

''AÇ kapıyı kızçe'' dedi babam pis pis.Dil çıkarıp kapıya koştum.Açtımda bir de be göriyim sosyetik hanımlara bak hele.En son moda abiyesiyle kayınvalidem önümde duruyo kayınpederim baya karizma yaniii :D

''Hoşgeldiniz.'' Dedim yarı mutsuz yarı mutlu.Kayınvalidem yüzünü buruşturup bana baktı. ''Ayy gelin bu muymuşşş?''

''EEe benim kocam nerde?''

''Burdayım.''

En arkada duran kişiye baktım.Bu bi şaka mıydı yaaa???

''Melis Güzel.'' Dedi elimi öpüp.

''Kerem Sayer.'' Dedim. ''Sen benim-''

Lafımı tamamladı. ''Kocan olucam güzelim.Çok yakın bi zamanda hemide!''

Şaşkınlığımı üzerimden atamadan içeriye geçtik.Ailelerimiz konuşurken Keremle ben bakışıp duruyoduk.Birbirimize gülümsedik.Ben kahveleri ikram ederken kayınbabam ''Maşallah kızımız çok hamarat.'' Dedi. ''Peki bu evliliğin formalite olucağından haberi var mı?Yani Kerem'in imajını kurtarabilmesi için evlenicekler.''

''Var efendim.'' Dedim.

'' Biz konuşurken sizde Keremle biraz gezip birbirinizi tanıyın ha ne dersiniz?''

Kerem ayağa kalktı. ''Harika fikir babacım.''

Keremle birlikte dışarı çıkıp bmwsine bindik.Bu arabayı götümü satsam alamazdım ya süper bişiydi.

''Beyendin mi?''

''Çooook ya harikkaaa''

''Evlenince sana da alırım.''

''Alır mısın cidden?''

Kerem elimi tuttu heyecan basmıştı aman allahım kerem elimi tutuyodu.Elimi geri çektim hemen ve camdan dışarı seyrettim.Neyse biz konuşmadık başka.Beni bi restoranta getirmişti.Çok lükstü.Manzaralı masalardan birine oturduk.

''Benim hakkımda ne bilmek istersin guzelim????''

''Kaç yaşındasın?'' dedim.

''23 sen?''

''20!!''

'Göstermiyosun ama''

Bu iltifat karşısında gülümsedim. ''Tşekkürler sende.''

Yemeğimizi yedikten sonra eve gitceğimizi sanıyodum ama sahil kenarına getirmişti beni.

''Burda ne arıyoruz kerem eve gidelim annem merak eder.''

Kerem gözlerini kısıp dudaklarıma doğru eğildi. ''Bunu arıyoruz!!!'' diyip öpmeye başladı.

playboy ve masum kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin