3.bölüm

160 7 3
                                    

Keremin beni öpmesi uzun sürmedi çünkü tokadı yapıştırdım gül gibi çucuğun yanağına.Sersemledi bi an noluyoruz oldu:D

''Ya sen beni ne sanıyosun iki güzel lafla tavlayabilceğinimi sandım beni he?Tamam yakışıklısın,kaslısın,güçlüsün anladık artık uğraşma benimle!!!Egonu da al yürü git''

Kerem şaşkınlıkla bana sarılmaya çalışıyodu ''Özür dilerim seni kırmak istememiştim ama çok güzeldin.''

Şımartma piç:D

Tabiki de öyle demedim kereme sadece yandan sırıttım. ''Bi daha böyle şeler yapmanı istemiyorum ok mu?''

''Söz...güzelim söz valla.''

Atarlı bi şekilde arabaya bindim kereme hala trip atıyorum eee ne demişler kız evi naz evi arayı biraz soğuk tutucaksın ki yola gelsinler dimi ama

Radyoyu açtı aaaa Gülşen bangır bangır çalıyodu şansımıza tam bizi anlatıyodu sözleri

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın

Garanti bildin beni havalandın

Yürek yemiş sanki mübarek

Neyine güvendin evladım?

''Benden Kerem Sayere.'' Diye bağırdım pencere açıktı buyüzden tüm İstanbul sesimi duyabilirdi.

Yavrum kaldır kollarını teslim ol etrafın sarılı

Sabret af çıksın sana benöptürcem bu evin yollarınıııııııı

Yavrum kaldır kollarını teslim ol etrafın sarılı

Bunlar iyi günler sana ben göstercem kıvrak oyunlarımı

Birlikte şarkıyı söylüyoduk ve kahkahalar atıyoduk artık.Evimin önüne geldiğimizde kerem kapımı açıp elimden tuttu beni dışarı çıkardı.

''Bugün çok eylendim sağol.'' Dedim yanağına bi buse kondururken.O da belimden tutup sarıldı hemen.

''Melis sana bişey söylicem yanlış anlamazsan.''

''Tabiii''

''Biz seninle formaliteden evlenceğimize göre şunu bilmen gerekiyoo hmm şeyi.'' Zorlanıyodu konuşurken baya önemliydi galiba söylüyeceği.Cesaret vermek için omzunu sıvazladım.

''Ne oldu kerem söyleyebilirsin bana.''

''Yni gerçek karı koca olmucaz ya benim ihtiyaçlarım olucak----''

Dammmn it

Ağlamaya başladım yaşlar istemsizce süzülüyodu gözlerimden boncuk gibi.Kalbim acıyodu resmen müstakbel kocam benden beni aldatmak için izin istiyodu allahım ben bunları haketcek napmış olabilirdim yine de bozuntuya vermemem gerekiyodu onu umursamıyomuş gibi gözükmeliydim.gayet cool'ca ''İstediğini yap hayat senin.'' Dedim. ''O zaman benimde birileriyle görüşmemde sakınca yoktur?''

Kerem birden sinirlendi.İtiraf ediyim sinirlenince beliren kasları onu sexi gösteriyodu.

''Senin için para ödediysem sorun olur tabiki öyle bişeyler yapmaya kalkarsan sonuçlarına katlanırsın Melis Güzel uyarmadı deme!!!!!''' Ateşler çıkıyodu vücudundan omg:DSahiplenici erkek tutuşu reelimiz

''Görücezzz:)))''

Kolumu tutup ''Sakın bunu deneme elimde kalırsın.Ayrıca mini etekmiş,elbiseymiş giymekte yok.Dışarı sadece benle çıkabilirsin,yoksa asla!Evlenince bu kurallara uymazsan yatak odamızda sana güzel cezalar veririm.'' Mal gibi gülüyodu.

Utanmıştııım feciii şekildeL

Başımı yere eğip ''Ne diyosun biraz edepli konuş biz gerçekten evlenicez bu da aynı yatakta yatmıcamızın işaretidir!!!'' diye bağırdım.

''Ooo hemen aklına sapık hayalleri getirmişsin merak etme sen istemeden sana dokunmam:D''

Ov şet mort mu oldum ne?

''İyi geceler sana ben eve gidiyorum görüşmemek üzereeéé''

''sahiden iyi mi geceler?'' dedi hüzünlüce sonra toparlanıp ''görüşürüz.'' Diye ekledi.Apartmana girdim,merdivenleri çıkıp kapımızın önüne geldim.Topuklu ayakkabılarımı çıkarıp elime aldım ayacıklarım parçalanmıştı offf bu topuklu ayakkabı ne lanet bi icatmış

Zili çaldım az sonra annem kapıyı açtı misafirler gitmişti heralde çünkü içeriden sesler gelmiyodu.

''Annemm çok yorgunum hemen yatıcam.'' Dedim.Annem iyi geceler diledi.Odama gidip yatağımın üzerine oturdum Dilanı aradım.en bomba dedikodularından onu haberdar etmezsem darılırdı.

''Alooo Melis kızım noldu hemen anlat''

''Kızım çok kötü şeyler oldu çocuk tam bi sex manyağı evlenince napcam bilmiyorum'' gülerek anlatıyodum ama başım ağrıyodu içim kan ağlıyodu

''Şanslı girl.kardeşi var mıymış sorsana''

''Dalga geçme dilan bugün beni öptü.''

''Hadi canım sen ne yaptın ne dedin?''

''Tokat attım tabiki.''

''Oha ya taş varlığa böyle yapılır mı çarpılırsın.''

''Offf dilan başım çok ağrıyo yarın konveksıyonda konuşuruz tamam mı öptüm bebeğim kendine iyi bak.''

Dilan biraz kem küm etti sonunda kapadı telini.Bende uykunun derinliklerine yelken açtım.Rüyamda keremle koskocaman bi havuzda birbirimize su atıyoduk.Çok eğleniyoduk.

''Melisssss!!!''

En gzl yerinde uyandırılır mı be insan vicdansız köpekler

Gözlerimi açınca ne göreyim rüyalarımın prensi gerçekte de bana bakıyo acaba neden?

BFy

playboy ve masum kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin