1.bolum

1.2K 22 19
                                    

Aceleyle isime yetismeye calisiyodum.Of ya hanzo babam yuzundendi hersey.Okul ve isi ayni aynda yurutmek cok zordu.Benim ve annemi calistirip paramizi aliyodu ve bize bazen yemek bile vermiyodu.

Birden bi kayaya tosladim resmen!!!

“Onune baksana kizim.” dedi bense yere dusmustum ve hala konusuyodu beyefendi.Ama hakkini yemiyim cok tas cocuktu.Kasliydi baya.

“Asil sen onune bak ayi gormuyomusun dusurdun beni kafana senin kadar tas dussun insallaaah.”

“Tovbe de.” Diyip kahkata atinca sinirlerim tepeme cikmisti.Yerimden kalkip tokat atmaya calistim ama elimi tutup “bana bunlar sokmez guzelim.” Dedi.

“Sen sakamisin??”

“Yoo ben Kerem Sayerim guzelim.”

“Bende Melis Guzelim Havan kime?Kendini ne saniyosun be canavar.Iste sizing gibiler yuzunden abye giremiyoruz canim!!!”

“Soyadini haketmiyosun Melis GUZEL!” dedi ve yine gulmeye basladi.

“Offff,cok komikti yaa.Guleyim de bosa gitmesin.” Diyip yapmacik bisekilde guldum.Goz kirpip “goruscezz.” Dedi bana.Ne zannediyodu bu kendini acaba??

Bende “cattik ya.” Diyip oradan uzaklastim.Hayatta ne kadar ayi okuz varsa beni buluyodu zaten.

Konveksiyondan iceri girdim ve Dilan ’in yanina gittim.Coktan isine dalmisti bile. “Ooo caliskan girl.”

“Hadi sende basla ise yoksa patron kovcak seni bu kez Melis!!!Hep gec kaliyosun.”

“Yaa ne atarlaniyosun kizim sen tam geliyodum okuzun tekiyle carpistim.Deli midir nedir?Babamla urastigim yetmiyomus gibi.Erkeklerden nefret ediyorum.”

“Yakisikli miydi bari kiz?” dedi beni.evet yakisikli demek istemedigim icin onunla konusmayi birakip yerime oturdum ve islerimi yaptim.

Minubusle eve dondum isten ciktimda.Annem yemek yapiyodu ve babamda koltukta ayi gibi oturmus tvde mac izliyodu.

“Iyi aksamlar.” Dedim tiksinerek.Ve anneme yardim ettim yemek hazirlamasinda.Beraber sofrayi kurduk.Annem benimle cok onemli bisey konuscaklarini soyledi merak etmistim.Yemege oturunca annem sonunda soze basladi. “Melis  kizim seni evlendiriyoruz.Artik sana bakamicaz ve cok iyi bi talibin var.Zaten bu gercek bir evlilik olmucak.Formalite olucak.”

Babam keyiflenmisti. “Yav bizene iste formalite mormalite.Para aldik mi aldik gerisini bosverrrrr”

“Ne demek istiyosunuz siz ya.ben satilik bi mal miyim???”

Aglamaya baslamistim annem bana sarildi.Babam sinirlenmisti. “Evlenceksin diyosam evlenceksin kiz.”

“Evlenmicem!!!” diye bagirdim ve evden kactim hemen.Burada daha fazla duramazdim.Resmen beni satmisti pislik herif.Para icin yapmiycagi sey yoktu zaten.Ben asik oldugum kisiyle evlenmek ve okumak istiyodum ama fakirdim.Dilanlarin annesi ve babasi kizarlardi o yuzden parkta yatmak zorundaydim.

Bir banka kivrildim.Tam uyucaktimki “Oyy yavruya bak.” Dedi bi erkek sesi.Korkmustum.Hemen uyandim ve iki cocuk gordum.Ellerinde icki siseleri vardi bana bakiyolardi yicek gibi.Kosmaya basladim.Sonunda cikmaz bi sokaga girmistim.Hersey bitmisti tecavuze ugramak uzereydim.Yeniden aglamaya basladim ve yalvariyodum cocuklara.Beni tuttular.Yere atip uzerime ciktilar.Cirpindim ama cok guclulerdi.Beni opmeye calistiginda izin vermedim.Hic opusmemistim.Sevdigim kisiyle opusmek istiyodum.Agzimi kapali tutuyodum bu yuzden.

Umidi kesmistimki “Birakin kizi.” Dedi cokda yabanci olmayan biri.Cocuklar onu tinlamadilar ve islerine devam ettiler. “Yardim ediiinnnnnnn”

Sonunda uzerimdeki agirlik kalkti.Aman allahim.Bu o ayi cocuktu.Kurtaricim.

“Tesekkurler.” Dedim.

“Niye sokaktasin sen bu saatte??”

“Bosver.” Dedim. “Yine tesekkurler hayvan deyilmissin galiba.”

Bu cocktan etkilenmistim beni kurtarmisti. “Iii geceler.”

Evime donmek zorundaydim baska carem yoktu.Galiba evliligi kabul etcektim.Eve dondumde babam annemi dovmustu.Annem yerde agliyodu.ikimizi de kurtarmak icin tek carem evlenmekti.

“Evlenmeye karar verdim baba.” Dedim.Hayvan herif agzinda tavukla siritti.Igrencti yaa.

“Yarin evleniyosunuz.” Dedi. “Tamam.” Dedim.

Acaba beni ne supirizler bekliyodu??

playboy ve masum kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin