Uyandığımda Kerem yatağımın ucuna oturmuş beni seyrediyodu ay resmen sapık ya.s
''Kerem!!AAaa ne arıyosun burada?'' Örtüyü üzerime çekip saklandım çünkü çıplak sayılırdım böyle uyumayı seviyorum:)
''Müstakbel karıcımı kahvaltıya götürmeye geldim.Malum haftaya evleniyoruz azıcık da olsa flört dönemini es geçmeyelim.''
''Tamam nereye götürüyorsun bakalım beniii ama dur konveksiyona gitmem lazım iş bekler Kerem sayer değiliz biz Melis Güzeliz çalışmak farz bize''
''Kızım sen artık benim himayemdesin para içinde yüzüceksin don't panik.''
''iyi bare'' deyip ''çıkkk giyinicem.'' diye kovdum odamdan hıyarı ohhh canıma deysin
Acilen toparlanmalıydım...Dolabımdan yeni aldığım mavi bi tulum çıkarıp giyindim sırt dekoltesi cürretkardı keremin yorumlarına come on:D bakalım ey mi yaman melis mi yaman bunu zamanla öğrenicez benim adım da melisse ben bu oyunu bozarım aga
Neyse saçlarımızı da şöyle dalgalandırdık mı tamamdır.
Daha hiç giymediğim siyah sandaletlerimi ve boyundan asmalı çantamı da çıkardım hafif makyaj,şuh bakışlar oh be tamamdır.
Odamın kapısını açıp salona giriş yaptım!Manzarayı açıklamak gerekirse babamla annem müge anlı izleyip gariban soframızda kahvaltı yapıyolar kerem de yanlarına oturmuş mülayim mülayim takılıyo babamla akmacalar yani.
''Kerem..''
Kerem bana baktı. ''melis hazırsan çıkalım.''
''Hazırııım:)'' En güzel gülümsememi takındım mutlu maskesi takıyodum aslında içimde ne fırtınalar kopuyodu heyyy
''Anne ben çıkıyorum görüşürüz...''Babama suratımı buruşturdum beni satan o pisliğe bunu ödeticem mutlaka intikam soğuk yenir baba hazırlan!! ''Hadi baba by''
''Oğlum dikkatli gidin hadi bu arada bugün buranın pazarı var biraz para verebilirsen-''
Kerem cüzdanını çıkarıp 1000 lirayı babama uzattı.OMG bu kadar parayı hiç görmemiştim baba ne kadar yüzsüzsün ya senden iğreniyorum resmen rezil ettin beni yuhhhh ''Bu yeterli mi?''
''Yaniiii yettiririz belki.'' oha baba!!!!!!çok kızgınım şuan
keremde rahatsız gözüküyor hmmm
dışarı çıktığımızda arabasına bindik hemen mevzuya giriştim ''Yaaa babamın kusuruna bakma biraz patavatsızdır ama iyi biridir.) bu dediğme kendim de inanmıyorum tabikiiiiiii:D
''Yok canım ne kusuru''
''Yarın evleniyoruz ne düşünüyorsun''
''Herşey güzel olucak gibi umarım öyle olur.''
''İnşallah....pekiiii ben ne giyicem düğünde?sen ne giyiceksin?''
''Ben herşeyi ayarladım biz kahvaltıdayken gelinliğin de sizin eve gönderilmiş olur heralde evimiz falan zaten hazır düğünde hazır bize kalan sadece rol yapmak....''
''Karı-koca rolüüü''
''Evet.''
''Zor ama yapabilirizzz dimi kerem''
''Aynen güzelim biz herşeyi halledicek güçte ve karakterde insanlarız.'' deyip elimi tuttu.
''Asla bi formalite için karakterimi ve arkadaşlarımı satmam!!!''
''Bende '' keremle ben ne kadan yakışıyoz dimi kıyamam bize:D
İştee konuşurken gelmişiz bile muhabbet feci sarmış bizi galiba hahahah
Oha mekana gel
Boğazda kahvaltı hayatım bu günlerde ne hale geldi peynir-zeytinden omlet-salam-sucuk ve daha niceleri....
''gel oturalım masa ayırttım bize.''
keremi takip ettim en fiyakalı masa bizimki herkezin gözü de bizdetabikisi kadınlar bana öldürecekmiş gibi bakıyo hoşuma gitmiyo değil erkekler de gözünü dekoltemden çekemiyo
kerem ''ya sen üşümüyomusun al şu ceketi bakim.''
''yok canım ne üşücem'' keremin ceketini almaya reddedince bakışları görmeniz lazım kuduruyo köpek kudurssun daha ne kudurtcam onu bekle sen kerem sayer
''al dedim melis benim karımı kimse gözleriyle soyamaz!!!''
''ay tamam be'' zorda olsa ceketi giydim kıskanan kerem sayer yapmışlar olmuş ne de tatlış olmuş:)
o sırada masamıza bi kadın yaklaştı oha fiziğe bak diye geçirirken içimden ''Keremcim naber?'' dedi samimice keremle tanışıyolar belli acaba nerden muhtemelen bardan felandır
''Arzucum iyidir ya senden?'' Kerem intikamını alıyo gençler:D
''Seni gördüm daha iyi oldum.'' dedi Arzu mudur ne haltsa ve bi sandalye çekip yanımıza oturdu insan bi sorar dimi ama ''arkadaşın kim asistan mı''
''yok canım karısıyım ben müstakbel karısı asıl sen kimsin?''
''ben şeyy eski bi arkadaş dimikerem?''
kerem ''yaaa eski bi arkadaş.....''
''yalnız biz özel bişey konuşuyoduk da-''
''ha öyle mi pardon....'' kız benden korkmuştu kereme yalvaran bakışlar atarak tıpış tıpış masasına döndü.kollarımı birbirine bağlayıp tripcana bağladım.
''noldu melis yine?''
''kimdi o arzu?''
''eskiden takıldığım bi kız önemsiz yani..''
''hmmm öyle demek neyse ben dilanla buluşucaktım beni konveksiyona bırakır mısın!!!''
üzgündüm kerem psikopat gibi bişeydi.ama ona aşık olmak üzereydim.
''daha kahvaltımızı bitirmedik ki..''
''iştahım kaçtı lütfen bırak beni arkadaşımla konuşcaklarım var düğünümle ilgili!!!''
''iyi peki hadi gidelim.''
kerem beni konveksiyona bıraktı dilana sarılıp ağlamaya başladım.dilan da korkmuştu.
dilan: ''melis canım iyi misin bana anlat hadiii:(''
hıçkırıklarım arasından ''beni sevmeyen bi öküze aşığım!!!'' diye bağırdım.....dünyadaki en acı duygu bana denk gelmişti napıcaktım?????