1.kapitola opäť škola.

5.6K 202 26
                                    

Harry

Ginny je moje všetko. Moja láska. Milujem ju.
Včera som ju zasnúbil a som ten najšťastnejší muž na svete. Vďaka nej.
Zajtra sa vraciame na Rokfort, a teším sa, že budem s Ginny v jednom ročníku. Spoločne hodiny aj voľno.

Ron
Hermiona a ja sme sa rozišli. Pred desiatimi minútami. Vlastne, rozišla sa ona somnou. Vraj sa k sebe nehodíme. Blbosť. Tváril som sa, že to cítim rovnako, no ja ju milujem.
Zajtra sa vraciame na Rokfort. Nechce sa mi, no mamka s tatkom to tak chceli. Po smrti Freda sa všetko zmenilo. George nie je to čo býval. Zavrel svoj obchod a vrátil sa bývať do Brlohu. Percy sa oženil. A Bill a Fleur budú mať dieťa. No a Charlie? Ten je stále v Rumunsku a stará sa o svoje draky. Ginny je zasnúbená. Len ja som sám.
Viem, je to sebeckosť, no bez Hermiony som nič. Ako vždy.

Hermiona

S Ronom sme sa rozišli. Vlastne som ho opustila ja. Mám ho rada. A trochu ho aj ľúbim, no nemienim sa celý život hádať. A chcem aj niečo znamenať. Lenže s Ronom sa mi to nepodarí. na začiatku vzťahu mi povedal, že nechce aby som pracovala keď dokončím školu. No toto!!!
A to nie je všetko. Odcudzili sme sa. Fredová smrť nás všetkých hlboko zasiahla. A Ron sa začal o všetkých svojich blízkych báť. Dobre, ja ho chápem. Ale nesmie to preháňať.
Zajtra opäť na Rokfort. Strašne sa teším. Dúfam, že to tam nebude pripomínať to všetko, čo sa tam pred tromi mesiacmi stalo. Aj keď silno pochybujem, že to nikoho nezasiahlo.
Ved tam zomrelo toľko Veľa ľudí. Toľko Veľa študentov.

Harry
Dnes sa konečne vraciame do školy. Keby tam somnou Ginny nešla, nevrátim sa tam. No kvôli nej, Ronovi a Hermione sa tam vrátim.
Veď potrebujem školu kvôli svojej a Ginnynej budúcnosti. Prácu si takto zoženiem ľahko. Na stanici Kings Cross sme sa s Weasleyovcami rozlúčili, a išli sme si nájsť prázdne kupé.
Našli sme ho na konci vlaku.

Ron
Blízkosť Hermiony mi robí problém sa sústrediť na hocičo iné. Ľúbim ju, no nechcem ju stratiť ako priateľku. Musím sa zmieriť s tým, že my dvaja spoločnú budúcnosť nemáme.
Vo vlaku som si sadol k nej, no nebolo mi to nepríjemné. Skôr som sa cítil, akoby sa nič medzi nami nestalo.

Draco Malfoy ako ho nepoznámeWhere stories live. Discover now