7 . kapitola Ty si nová?

1.9K 95 3
                                    

Draco
V nedeľu som sa chystal do knižnice s Ronom. Však viete. Úlohy.
Ron mi pomôže. Aspoň mi to sľúbil. A sľúbil mi aj to, že si poobede pojdeme zalietat. Dúfam že to dodrží.
V knižnici sme strávili asi dve hodiny.
Mia mi strašne chýbala.
No ona sa rozhodla, že strávi pár hodín s Lunou a s Ginny.
A Harry? Ten šiel na Tesákov pohreb.
Chcel som ísť aj ja, no neviem, či by som to tam zvládol. Ešte som na psom pohrebe nebol. Mia vravela, že sa tam zastavia aj oni s babami podporiť Hagrida. Mal by som ísť aj ja. No musí ísť aj Ron.

,,Ron?"
,,Áno? "
,,Nemali by sme ísť aj my na ten pohreb?"
,,A na aký? "
,,Ty o tom nevieš? "
,,Nie. Čo sa stalo?"
,,Však zomrel ten Hagridov pes."
,,Tesák? Čože? Prečo mi to nikto nepovedal?"
,,Ale veď my sme ti to vraveli. Len ty nás nepočúvaš. Počuj, ja viem že tvoja budúcnosť je pre teba dôležitá. No nezabúdaj na to že máš aj priateľov."
,,Ja viem. Budeme pokračovať večer. Čo ty na to? A na ten pohreb pojdeme nie?"
,,Áno a nezabudni že si mi sľúbil, že si pojdeme zalietat. "
,,Jasne Draco. Pôjdeme. A kedy začína pohreb?"
,,Harry vravel, že okolo pol druhej. Teraz je jedna."
,,Tak sa ideme prezliecť a pojdeme nie?"
,,OK. "

Som rád, že som Rona trochu vytiahol na vzduch. Síce sme šli na ten pohreb, no aspoň sa neučil. Rona som si obľúbil. Je to skvelý človek.
Pohreb prebiehal...no ako by som to... no vlastne Hagrid sa zosypal.
OK ja chápem že to bol jeho pes a mal ho rád. Ale omdliet?
Bolo mi ho ľúto. Skoro mi vybehla aj slza a myslím že Ginny si to všimla.
Po pohrebe nás Hagrid pozval ešte k sebe pohárik ohnivéj whisky. Hoci sme všetci plnoletý, v škole by sme nemali piť. No na Tesákovu česť sme si každý jeden vypili.

Hermiona
Ten pohreb bol strašne smutný. Hagrida mám rada. Aj Tesáka som mala strašne rada.
Keď nás k sebe Hagrid pozval, a nalial nám ohnivu whisky, skoro som odpadla. Najsilnejší alkohol, ktorý poznám. Stačí jeden, a hneď ťa to chytí, ak nevieš piť. A ja piť rozhodne neviem.

Rozhodla som sa, že pôjdem na vzduch. .Draco si ma všimol, a šiel za mnou. Ostatný sa skvele bavili na príhodách, ktoré im Hagrid rozprával o Tesákovi.
Vedela som že ide za mnou. V duchu som sa usmiala, a šla som ďalej. k miestu, kam skoro nikto nechodí.
Tesne k zurivej vŕbe. Nie tak blízko, aby trafila. Oprela som sa o menšiu skalu blízko cestičky, ktorá tam vedie.

Draco Malfoy ako ho nepoznámeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora