Ron
Viem, že to s tou knižnicou preháňam. No chcem byť zabezpečený. A chcem pomôcť aj mojej rodine. Stačilo tej biedy.
Snažil som sa písať si najprv úlohu s dejín mágie, no už ma to prestalo baviť. Vzal som si knižku Dejiny metlobalu. Pozeral som si najlepšie výkony všetkých čias.
Zrazu som cítil niečí pohľad.
Nechcel som hľadať, kto to je. No po čase som sa opovážil zdvihnúť zrak.
Páni... Takže na mňa sa už vyše desať minút pozerá ťa krásna francúzska. Ale prečo? Že by som sa jej páčil? Nie... to určite nie. Asi si to len namýšľam. Ale je strašne krásna. Tie krásne zelené oči. Dlhé hnedé vlasy. Pery.. ok stačilo Ron. Nemáš na ňu.
Rozhodol som sa odísť. Tá neistota, ktorú cítim pri jej pohľade ma ubíja.
Vrátil som knižku do regálov a šiel som na večeru.Isabelle
Prečo odišiel? Možno sa mu nepáčim. Určite si všimol, že sa na neho pozerám.
Alebo bol hladný? Ved je už čas večere. Z myšlienok ma vytrhol hlas dievčat. Boli to Samantha, Kate, Luna a Victoria.
,,Kde si tak dlho?"ozvala sa Victoria
,,Och Prepáčte baby. Trošku som sa začítala."
,,Ale ale. Obdivuješ Weaslyho? "Ozvali sa dvojičky naraz.
,,Kto je ten Weasly? "
,,Ten chalan , ktorého si sledovala." Ozvala sa Luna tým svojím hláskom.
,,Ja som ho neobdivobala. "
,,Jasneeeee. Páči sa ti? "Vyzvedala Victória.
,,Možno ." Páči? No jasné. Oveľa viac. Asi som sa zamilovala. Ale to im povedať nesmiem. Vysmiali by ma.,,Je voľný. A je to skvelý chalan. Je to môj kamarát. Ak chceš zoznamim vás."
,,Naozaj Luna? To by bolo od teba vážne milé. "
,,Tak poďme na večeru a zájdeme za ním. "Priznám, že som bola z toho dosť na nervy. Ešte som nikdy nič podobné necítila. Ešte som nikdy nemala priateľa. Ešte nikdy som nedostala bozk.
Na večeri som ho celý čas sledovala. S babami som sa dohodla, že hneď ako sa najeme, pojdeme za ním. Som na nervy. Dúfam že nebudem na smiech.
,,Tak čo Isabelle? Ideme?"
,,Tak poďme. "
Vstali sme a vybrali sme sa K ich stolu. Až teraz som si všimla, že sedí hneď pri Hermione. Možno sú priatelia. Aspoň to tak vyzerá podľa toho, ako sa spolu smejú všetci.
Už sme boli pri nich, keď ma prepadol strach, a ja som sa Chystala utiecť. No práve na mňa pozrel tými svojimi očami, a moje nohy ma zrazu prestali poslúchať. Len som tam stála a pozerala a na neho a on na mňa.
,,Ahojte ľudkovia. " pozdravila ich Luna.
,,Ahoj Luna. Ahoj baby." Ozvala sa ako prvá Hermiona.
,,Chceme vám predstaviť našu priateľku. Volá sa Isabelle. A je v našom ročníku." Predstavila ma Victória.
Na všetkých som sa usmiala a Zakývala som im.
,,My sa už poznáme. "Usmial sa Draco.
,,Áno. Aj s Hermionou sa poznám. A som rada že spoznávam aj vás ostatných. "
,,Teší ma Isabelle. Ja som Harry."
,,Teší ma Harry. O tebe som už niečo počula. Si náš hrdina."
,,No.. Áno. Ale stačí ak ma budeš volať len Harry. To oslovenie hrdina sa mi veľmi nepáči. "
,,Jasne. Som rada že tá spoznávam. "
,,A ja som Ginny. Aj mňa veľmi teší, že ťa spoznávam. "
,,Teší ma Ginny. "Je to zlaté dievča. A ako vidím, s Harrym tvoria pár. Ale niekoho mi pripomína. Tie oči. Má ich podobné, ako on. Ako chlapec, čo ma očaril. Žeby jeho sestra?
Zrazu sa ku mne otočil on a podával mi ruku na zoznámenie.
ESTÁS LEYENDO
Draco Malfoy ako ho nepoznáme
FanficPríbeh sa odohráva v siedmom ročníku na rokforte... Voldemort je porazený a Harry s priateľmi sa vráti dokončiť školu.... Draco Malfoy ako ho nepoznáme... plný citov. A samozrejme zamilovaný... ale do humusáčky? Príbeh prechádza korekciou...