Harry
Hneď po večeri som chcel zistiť, prečo šiel Draco za McGonagallovou. No Ginny ma presvedčila, aby som to zistil až ráno. Tak sme sa vybrali do klubovne. S Ginny som si sadol do kúta. Chcel som s ňou stráviť ešte chvíľku pred spaním. Ron o kúsok ďalej čítal. Áno viem o tom, hovoril mi, že sa chce zmeniť. Som zvedavý koľko mu to vydrží.
Hermionu som nikde nevidel. Asi si šla ľahnúť. Dúfam, že je v poriadku.Ron
Táto knižka je perfektná. Nečudujem sa Hermione, že ju čítala stále dokola.
Kam vlastne zmizla. Povedala, že sa ide prejsť. No je preč už vyše pol hodiny.
,,Harry, nemali by sme ísť hľadať Mionu? "
,,Prečo? Čo sa jej stalo?"
,,No vyše pred pol hodinou sa šla prejsť a ešte sa nevrátila. " no ani som poriadne neodpovedal, a vchod do klubovne sa otvoril a v ňom stála Hermiona a Draco? Čo To Má znamenať?,,Čo tu robíš Malfoy? "
,,Kľud Weasly. Odteraz tu budem tráviť každú chvíľu. "
,,A to ako?"
,,No ak si si nevšimol, mám na sebe chrabromilský habit."
,,Ťeba sem preradili?"
,,Ron ukludni sa."
,,Nie Miona. Nemôžem. Prečo by práve jeho sem McGonagallova preradila? "
,, Dobre stačilo Ron." Ozval sa Harry.
,,Harry tebe to je jedno?"
,,Nie nie je. Ale mi s tým nič nespravíme. "Draco
Čakal som, že to takto vezmú. No dúfam, že to neovplyvní nikoho. A ani Hermionu. Začínam si S ňou vychádzať. Zatiaľ....Šiel som do svojej spálne. Mám ju z nejakými siedmákmi, ktorých nepoznám. S mladšími študentmi som sa nikdy nerozprával.
Som zvedavý, ako to vezmú oni.
Asi po piatich minútach prišli dvaja do spálne. Volali sa Denis a Collin Crevayovi. Takže asi bratia. Ale že vraj ten Denis je len piatak. O dva roky mladší od svojho brata.
Collina si pamätám. Voľakedy Pottera s radosťou fotil.
Boli ku mne obaja milý.
Neskôr došli dvaja ďalší spolubývajúci. Boli to tiež siedmaci ako ja. Jeden sa volal Sam North (vymyslená postava) a ten druhý sa volal Thomas Warren (tiež vymyslená postava).
Celkom som si S nimi rozumel. Dlho sme sa bavili. A dobre som sa zasmial. Po dlhom čase. Sú fajn. Všetci štyria. Som rád že ma dali s nimi na izbu.
Takže traja sú moji spolužiaci a Denis je mladší. Ale to nevadí. Aj tak si so všetkými budem dobre rozumieť. Teda dúfam. Bolo dosť neskoro, keď som zaspal.
ESTÁS LEYENDO
Draco Malfoy ako ho nepoznáme
FanficPríbeh sa odohráva v siedmom ročníku na rokforte... Voldemort je porazený a Harry s priateľmi sa vráti dokončiť školu.... Draco Malfoy ako ho nepoznáme... plný citov. A samozrejme zamilovaný... ale do humusáčky? Príbeh prechádza korekciou...