MERHABA ARKADAŞLAR BEN SELİNAY UMARIM HİKAYEMİ BEĞENİRSİNİZ :)
------------------------------------------------------------------Bugün yine her zamanki gibi alarmın sesiyle uyandım .İçimde güzel bir his vardı sanki bugün çok güzel şeyler olucakmış gibi .Yatağımdan kalktığım gibi banyoya gidip duşa girdim.Duştan çıktıktan hemen sonra rutin işleri halletim. Üstümü giyinip aşağı indim.Annem gine döktürmüş.Masanın üzerinde bir not vardı " Annecim ben teyzenlere gidiyorum akşam geç gelebilirim merak etme ' yazıyordu. Bugün okul yoktu ama dershane vardı kahvaltımı yapıp çıktım. Arabama binip dershaneye gittim not tuttum ve şu an dönüyorum şimdi siz sen kaça gidiyosun ve kaç yaşındasın diyorsunuzdur ben 18 yaşımdayım ve lise sona gidiyorum siz sormadan ben söyleyeyim sınıfta kalmadım birsene geç başlamak zorunda kaldım.Neyse eve geldim kapı açıktı .İçeri girdim içeride yan komşumuz Nihal abla ve oğlu Rüzgar vardı .Nihal abla çiçekleri suluyor Rüzgar ise koltukta oturuyordu.İçerı girdim "Kolay gelsin Nihal abla " dedim.Nihal abla " Saol canım hoşgeldin" dedi.
Ben " hoşbuldum " dedim ve Rüzgar'ın yanına oturdum Rüzgar "hoşgeldin " dedi ben "hoşbuldum"dedim.
Rüzgar bana küçüklükten beri kötü davranır ben ise ondan hoşlanırdım Rüzgar'ın bana kötü davranması beni hep üzmüştü.Ardından Nihal abla konuştu " Rüzgar benim işim bitti hadı gidelim" dedi.
Rüzgar " Anne ben selin' le birşey konuşağım sen git ben gelirim" dedi.Benim içimi bir merak kaplamıştı yıllardır bana kötü davranan çocuk hatta sohbet bile etmeyen çocuk benimle ne konuşabilirdi ??...
----------------------------------------------------------------
MERHABA ARKADAŞLAR FARKINDAYIM EN HEYECANLI YERİNDE KESTİM AMA SELİNAY OLMAK BUNU GEREKTİRİR NEYSE KISA OLDU AMA EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜM GELİR MERAK ETMEYİN HEPİNİZİ ÖPTÜM :)